Monday, January 31, 2011

P: We will never sleep 'cause sleeping's for the weak

Moi taas pitkästä aikaa! Mulla on vissiin liikaa elämää nykyään kun en kerkee postaileen. No, anyway viime viikonloppuna oli Tampere-Helsinki -reissulla ja hauskaa oli, mutta nyt väsyttää. Perjantailta Tampereelta kuvia ei oo mutta Helsingissä lauantaina tuli otettua muutamia kuvia.

Reissun tarkotuksenahan oli siis tämä.

Reilun neljän vuoden odotus palkittiin vihdoin, Bring Me the Horizon! Architects ja The Devil Wears Prada kuuluu lemppareihin myös joten tää oli ton reissun tekemisen arvosta.

Helsingissä seurana oli mun italialaiset kaverit.

Joo ton mun naaman vois melkee sensuroida tästä mutta en jaksa vaivautua.

Tukka ja naama näytti tosi kivalta ton loskassa rämpimisen jälkeen!

Ennen noita kolmea bändiä tunnelmaa oli nostattamassa Tek-One.

Devil Wears Pradasta en ottanu yhtään kuvaa, mut Architectsin loppuajan ja BMTH:n katoin kokonaan istumakatsomosta koska olin ihan rikkipoikkiväsyny edellisen illan edesottamusten jälkeen. Ei kyllä valittamista, sain keskittyä keikan fiilistelyyn ja kuvaamiseen. Ois kyllä voinu ottaa sen järkkärin messiin, nää pokkarikuvat on aika kauheita mut päätinpä silti jakaa näistä muutaman.



Jona Weinhofen ♥ Ihana mies.



Että semmosta tällä kertaa, muuta postattavaakin löytyis mut täytyy kattoo missä välissä ehdin ku tänää ois suuntana työpaikka ja huomenna RUOTSI ja sen jälkee musiikin teoria ja työpaikka jälleen kerran. Viikonloppuna ois sitten vihdoin tarkotus juhlistaa mun tupareita, en malta oottaa!

3 comments:

  1. oii vähän parempia kuvia tullu ku mulla, vaiks oliki järkkäri mukana :D mut oli kyl loisto keikka!

    ReplyDelete
  2. vilma: Eiköhän ne tuu taas Suomeen :) Mua harmittaa ku ei koskaan päästy sinne jatkobileisiin :(

    sonja: Aijaa ja mun mielestä nuo kuvat oli aivan kauheita :D Niin oli kyllä!

    ReplyDelete