Tuesday, January 11, 2011

P: Relentless Chaos

Mun piti tehdä tää postaus jo aikoja sitten mutta kiirettä on pitäny! Eli siis mun uus tukka:

Mitäs tykkäätte? :) Väri on tommonen auburn-blonde-jotain ja ite tykkään ainaki tosi paljon, tää on aika lähellä mun omaa väriäkin.

Tässä vielä vertailun vuoksi se blondi joka mun päässä oli siis toukokuusta 2009 asti. Tai siis sillon alkoi se mun blondausprojekti ja kokonaan blondi tää oli syksyllä 2009 ja siitä sitten eteenpäin.

Päätin sit samalla että teen tämmösen hiushistoriapostauksen. Osan näistä kuvista oon postannukin täällä jo semmosessa tyylihistoriapostauksessa 2 vuotta sitten mutta ehkä ihan hyvä vähän päivittää välillä :D

Tässä on siis mun oma väri, vuoden 2005 keväällä. Tää on siis mun talviväri. Oikeesti ehkä vähän enemmän punertava.

Ja tää on mun luonnollinen kesäväri eli mitähän tää nyt ois? Joku kullanvaalee tms?

Värjäsin ekaa kertaa hiukset vuoden 2005 syksyllä tommosella punertavalla sävytteellä. Itse asiassa aika pelottavan paljon saman värinen ku toi mun nykynen uus väri!

Se väri alko kyllästyttään saman tien melkein ja värjäsin tukan kirkkaanpunaseks. Tää mulla oli jonku 3kk ja pysy tosi hyvin päässä koska mulla on luonnostaan punapigmenttiä tukassa ja sitä ei oltu värjäilty aiemmin.

Punasen jälkeen mun tukasta tuli musta joulukuussa 2005 ja sitä se oli enemmän tai vähemmän vuoden 2009 toukokuuhun asti. Keväällä 2006 värjättiin (kiitos taas Sarkulle :D) tommonen pinkki osio tonne alle.

Pinkki haalistu pois ja tilalle tuli blondi. Tää on kesä-syys 2006.

Blondi osio vaaleni entisestään ja 2007 kesällä sinne tuli taas vähän pinkkiä joukkoon.

Värjäsin mun tukkaan tohon päälle semmosen blondin osion, mutta koska niistä ei tietenkään kerralla tullu yhtä vaaleet kun noista mun alla olleista blondeista, vedin ne kaikki pinkiksi :D

Sain sitten lopulta talvella 2007-2008 semmosen tukan ku halusin, eli ne oli alta vaaleet, muuten mustat ja päällä oli tuo vaalee osio. Nää on kyllä mun all-time lempparihiukset ja nää ehti mulla ollakin melkeen 2 vuotta. Noitten värjääminen oli kyllä todella mukavaa hommaa.

Keväällä 2009 letti alko tosissaan kyllästyttää ja aloin kasvattaan juurikasvua itelleni tulevaa blondausta varten. Vappuna laitoin taas tommosen pinkin raidan tukkaan. Kattokaa kuinka pitkäks mun tukka oli kasvanu :(

Toukokuussa 2009 meni eka värinpoisto päähän ja siitä kesän aikana vaalensin sitten blondin. Tykkäsin tostakin väristä kyllä ja se ois näin jälkiviisaana ollu aika kannattavakin, mutta en halunnu jättää blondausta kesken ku olin aina haaveillu pitkistä vaaleista hiuksista. Nyt mun hiukset on tosiaan itsestään lyhentyny n. 10 cm blondiksi tulemisen jälkeen ja hiukset tuntuu kivan terveeltä tän uuden värin kans. Jos saan joskus kasvatettua yhtä pitkän letin ku mulla oli tollon mustatukkasena, saatan vielä palata blondiin koska tunnen itteni kotoisimmaksi vaaleessa letissä.

Semmosta. Löytykö lempparihiuksia? :) Mitkä on sopinu mulle parhaiten?

6 comments:

  1. Ää miten ihania kuvia! Nuo sun lyhyet etutukalla olevat mitkä vissii oli se eka värjäyshommeli!
    ihanat! :D

    PS. vähänkö sun hiukset on ollu pitkät, kui ne onki lyhentyny :o vaikka on ne silti pitkät!

    ReplyDelete
  2. piu: Haha tänks :D En kyllä lyhyttä tukkaa laittas enää, en osaa olla sen kans ja se on ärsyttävä ku se kihartuu :(

    Haha niinpä! Nyt on pidennysten kans samanpituset :( Mutta toivottavasti ne nyt kasvas!

    ReplyDelete
  3. Jetta: Kiitos :D Musta tuntuu että kaikki noi ei oo kuitenkaa ollu iha parhaita ideoita :D

    ReplyDelete
  4. oi sun uudet hiukset ovat ihan älyttömän suloiset! sopii sulle tosi hyvin!:)

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Oi kiitos paljon :)

    ReplyDelete