Thursday, January 06, 2011

P: All I want is a place to call my own

Hello! Mun oli tarkotus eilen tehdä semmonen päiväni kuvina -postaus, mutta se sitten unohtu lupaavasti jo tunti sen jälkeen ku olin heränny :D Parempi onni ens kerralla siis.

Heräsin klo 13 (!!) ja söin aamupalaa, katoin Greekin uusimman jakson (Cappie ♥) ja koodasin.

Jossain vaiheessa sitten Sarkku soitti että voiko se tulla käymään ja hengailtiin aika kauan :) Mun oli kuitenkin tarkotus lähtee vielä illalla käymään Pian kans muutamalla (eurot!) ja Sarkku laitto mun kulmat ja suoristi mun tukan.

Otin kauheita naamakuvia ootellessani Piaa. Ja täytyyhän nyt uutta kameraa testailla!

Levitin mun vaatekaapin sisällön lattialle. En oo koskenukaan noihin vaatteisiin sen jälkeen ku tulin Ranskasta (huom. 2 viikkoa sitten) vaan oon käyttäny niitä vaatteita mitä Ranskassakin ja sitten niitä H&M:ltä tulleita uusia. Halusin kuitenki löytää yhden tietyn asuyhdistelmän niin ei auttanu kun kaivella samalla kun Sarkku nauro mulle siinä vieressä :D

Nappasin pari asukuvaakin Piaa ootellessa ja sain aikaseks vinoja ja epäonnistuneita kuvia :D Tää oli ainoo mihin osuin kokonaan hyvin. Ilmeisesti täytyy vielä harjotella ton uuden poikaystävän kans. Hameen ostin melkeen pari vuotta sitten Ginan alesta vitosella ja onneks ostin koska tykkään tosta edelleen paljon! Onnistunu ostos siis. Kaulakorusysteemi on se H&M:n aleista löytyny kasa.

Illalla olikin sitten tosi kivaa ja muutenkin kiva päivä kun näki kavereita ja oli ns. elämää :D Muuten mun päivät onkin sitten kulunu ylläolevan kuvan mukaisesti ja muuttohommissa. Muutan siis isompaan kämppään tässä piakkoin, en malta oottaa vaikka muuttaminen onkin niinsanotusti hanurista.

Huomenna ois tarkotus Sarkun kans värjäillä mun tukkaa vähän eriväriseksi, käydä asioilla ja varmaankin jatkaa kans muuttoa ja pakkailua yms. Lauantaina pitäs mennä heittään eka työpäivä Ranskasta tulon jälkeen, saa nähä minkä katastrofin saan aikaseks!

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

4 comments:

  1. ooh a day to remember! :--)♥

    ReplyDelete
  2. vilma: parasta ♥ harmittaa kun jää niitten ens kuun keikka väliin :(

    ReplyDelete
  3. MITÄÄÄÄ mikä keikka! :-------O

    ReplyDelete
  4. vilma: Lyonissa kun asustin siellä nyt syksyllä, ois pitäny jäädä viel pariksi kuukaudeksi sinne :(

    ReplyDelete