Monday, December 13, 2010

S: uudehkoja juttuja !

JAU !



Tännään oli asiakaspalvelua ja stressasin pääni irti siihe asti, kunnes se asiakas sitte saapu ja selvisin hengissä sitte kuitenkin. Oliha siellä leikkauksessa vähä virheitäki, mutta oppimassahan me tuolla koulusa kuitenki ollaan .. Se on vaa hankala ko ne hiukset on kuitenki sitte sen asiakkaan päässä ja kokoajan näkyvillä ni kyllä sitä mielellään onnistuis heti kerralla. Ehkä jonain päivänä oon niin hyvä että oon sitte tyytyväinenki.





Ootan niin paljon et päästään oikeesti käyttämään tota kirjaa ja noita suteja meikin tekemiseen ! Tietenki me alotetaan jostain ihon kuorinnasta tms. buu, tylsää -.- No kai ne on hyvä perusteet eka olla hallussa ennen ku alkaa sotkee.


Oon unohtanu näyttää tän, vaikka ostinki varmaan kuukausi sitte jo:



15€ h&m:n alesta ! En ollu ees nähny näitä täyshintasina liikkkeessä, ja sitte ku tuo yks ainoo yksilö tuli vastaan just mun koossa, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Toi on nyt tommonen "asiallinen" vaate ko siinä on olkatoppaukset ja kaikki :----D




Star Gazerin kynsilakat on tukussa n. 3,80€ muistaakseni. Oli pakko saaha pikkujouluihin tommonen pinkkiin taittava jouluinen punanen :3



Sitte oon tässä jo jonkin aikaa ettiny uutta koululaukkua, sillä mun entinen on auttamattomasti liian pieni. Oon mm. kulkenu välillä ilman kirjoja ja kansiota koulussa ku ne ei oo mahtunu mukaan .. Tarkotus oli ostaa uus laukku reissusta, mutta tajusin sitte et tarviin lentokoneeseenki semmosen laukun, johon mahtuu sekä läppäri että kamera, joten oli pakko sitte kotiuttaa tämmönen:



30€ Seppälä ! Jospa tuo nyt ajais asian ja kestäiski toivottavasti jonku aikaa.


Nonee, eikait mulla sitte muuta. Huomenna voisin ehkäpä kertoo vähän tästä salaisesta matkasta, jolle oon lähössä lauantaina. Ois muuten tulossa vielä ennen reissua yks juttu Nelly.comistaki (sijoitin huimat n.30€:n veronpalautukset........), mutta siitä sitte enemmän sen saavuttua.

5 comments:

  1. no lohdutuksen sananen: mää sain veronpalautuksia pyöreät nolla eli 0 ! :--DDD

    ReplyDelete
  2. p.s. se asia mitä halusin feeluniquelta myytiin loppuun samana päivänä ko pistin sulle sen viestin.... :I

    ReplyDelete
  3. että nuo kaikki siveltimet näyttää ihanilta! oispa kiva testailla joskus kunnon välineitä! ja pääsisimpä määki just nyt johonki reissuun :D

    ReplyDelete
  4. Voi nam, nuo siveltimet!! ^^

    ReplyDelete
  5. mirA: Nojoo, meikän palautukset oli opintotuesta vissii vaan :')

    Aattelinki et joku mutka tuli vissiin matkaan ku ei kuulunu :C


    Johanna: Jep *__* Mää oon niin mielissään noista siveltimistä, että ihme ku en silittele niitä täällä ku jotai lemmikkejä :-------D


    Minttu: sanoppa muuta x)

    ReplyDelete