Friday, November 26, 2010

S: luokan pikkujoulut !

Olipa kerran eli eilen meijän MYhipk10B luokan pikkujoulut ..................................



Ohjelmassa oli mm. singstaria ja pikkujoululahjojen jakoa. Jälkimmäiseen en halunnu osallistua, ko meikä ei tykkää yhtään noista tommosista et pitää pakolla ostaa jolleki joku lahja ja sit ite saa jotai randomia. Lapsuuden traumoja yhestä hienosta kissapyyhekumista, jonka lahjotin ja tilalle sain joulupukkikynttilän ..

Eli siis, meikä toimi sitte joulupukkina (tai mikä ihime maahinen tuo tuossa kuvassa on ) ja jaon kaikille sit lahjat. Arvatkaa vaan olinko hämmentyny ku säkistä löytykin sitte yks lahja, jossa oli mun nimi päällä ! En saanu selville keltä ihanalta se oli, mutta sieltähän paljastu sitte tämmöstä:



Nyt meikällä on taas ihana kissapyyhkäri ja kynä ja viivotin ja terotin ! < 3 Tuli vähä huono omatunto ku en ollu ite tuonu lahjaa ja joku oli tolleen ajatellu mua ja ostanu extra lahjan *_* Meikä sitte korvas tuon kaikille yleisesti ja nolasin itteni asustautumalla tyhymän näköseks ja hyppäsin lopuks ite sinne säkkiin ja sanoin että toin itteni teille lahjaksi, olkaa hyvät :') Ainaki sai kaverit hyvät naurut :'---D



Meillä oli tosiaan myös glitter-teema, jota noudatti ehkä muutama .. Mutta meikä ainaki kimalteli tuon h&m:n överirusetin voimilla !


Ja nyt väsyttää, miks on kokoajan kylmää ja pimeetä - ei inspiroi yhtään ja bloggaaminen on hankalaa : |

4 comments:

  1. Awww, vähän söpön setin sait lahjaks! Hei mun on pitänyt monesti kysyy, mistä sä silloin Kälviällä tilasit meille niitä kynsijuttuja? :)

    ReplyDelete
  2. oaaah, toi leopardihommeli näyttää tajuttoman hyvältä sun päällä!

    ReplyDelete
  3. Oon täysin samaa mieltä Mireten kanssa! : )

    ReplyDelete
  4. Nina: Jep ! http://naildesigneurodiscount.de/ tuolta oon tilannu :3

    Mirette & Kiraz-: Kiitti *___* Hyvä jos näyttää kivalle ko mulla oli hirveet paineet kyllä tuossa mekossa ko se on tommone makkarankuori : |

    ReplyDelete