Sunday, November 28, 2010

S: ihan kohta ois jo joulukuu !





Mää haluan nyt jakaa teijän kans yhen erittäin vahvan mielipiteeni. Meikä tykkää kyllä joulusta, mutta ei helekkari ko mää vihhaan joululauluja !!11 Oikeesti. Olin tännää kotona käymäsä ja mikäs muukaan siellä ootti ku jouluradio. Olin onnistunu jo unohtamaan moisten hirvitysten olemassaolon, mutta äkkiäpä se palautu mieleen miks en voi sietää niitä.

Jotenki mennee jotku semmoset rokimmat/popimmat versiot, mut semmoset perinteiset laulut saa mun sisälmykset menemään solmuun -.-' Onneks ny on oma kämppä, jonne pääsee pakoon ja täälä voin kuunnella tasan sitä mussiikkia, mitä tahon :')





Sitte yhteen kivaan aiheeseen, nimittäin sain tehtyy taas yhen diy-jutun ! Omistin ennen semmosen vihreen muovisen mini-joulukuusen, mutta se ei oikeen miellyttäny enää silmää, joten hopeen värinen spray-maali käyttöön:



Kieputin lisäksi siihen vielä yhen hopeisen kuusenkoristenauhan tuuheutta antamaan. Vielä ois tarkotus löytää pieniä pinkkejä koristepalloja tuohon roikkumaan, ni sitte ois valmis !


ps. huomenna mahollisesti joudun tekee permanenttia ihan oikeesti asiakkaalle .....

pps. 20 päivää matkaan >;)

5 comments:

  1. tuun laulaa sulle joululauluja <3

    ReplyDelete
  2. mitä kauniita kuvia, taas jotain mitä haluais kehystää! mutta don't worry, kysyn kyllä lupaasi jos halun printtaa ja koristella kotia niillä :D

    en oo kuullu jouluradiosta? onko se ihan joku taajuus vai kuuluuko netissäki? ois hauska kokeilla!

    ReplyDelete
  3. mä oon justiinsa koko päivän kuunnellu jouluradiota (netistä, koska oon ulkomailla tällä hetkellä)! ihan oottelin ekaa adventtia että pääsen kuuntelee :D

    ReplyDelete
  4. Voi ei, siis mää latasin justiinsa Gleen joululevyn, ja ei herrane aika ku tuli heti joulunen olo <3 Luotan siihen että eräs herra ei lue sun blogia ja sanon et ihanaa, ku nyt saa olla ihan kunnolla joulufiiliksissä ku toinen ei oo mököttämässä vieresä :D

    ReplyDelete
  5. mymlan: nouuuuuuu :C

    Kärty: Kiitos *___* oon aina erittäin otettu ko joku haluaa laittaa meikän ottamia kuvia seinälle, oon ihan mielissään ku parilla kaverilla onki jo niitä kehyksissä :3

    Joo, joku toivontuottajien jouluradio, 88.0 vissiin. Hyiiii ...

    Anonyymi: eiiiih :---D No ehkä se ulkomailla mennee ku ei muuten oo semmosta suomijoulumaista missään :'D

    Minttu: yhyyyy ...... Mut hyvä ko saat joulufiilistellä ny >8)

    ReplyDelete