Sunday, October 24, 2010

S: we go and go and go in circles

playing atm: Paper Route - Carousel

Tännään mää oon jo ehtiny ompelemaan:





Mulla on jo äitin entisillä verhoilla päällystetty lamppu, verhoista tehty pöytäliina ja nyt vielä jonon jatkoksi jämäpalasta hame :') Vähän lyhyeks jäi ku kangas loppu, mutta meikästä toi on ihan jees ton mustan hameen päällä, vaikka mustaa näkyyki enempi tuolta helmasta.


Jotta ette unohtas kui hölömöltä meikä näyttää:




Se on ihan hyvä välillä ittensäki takia näyttää tahallaan tyhmältä, ni ei sitte iske niin paha kriisi, jos vahingosa näyttää jossai kuvassa tontulta ! :'P Harmi ku näissä ei nyt näy mun ihana 3kk:n juurikasvu .. Mää oottelen et jospa nuo kolmosluokkalaiset joku päivä värjäis meijän hiuksia koulusa.


Nii ja hei, joku halus nähä kuvvaa siitä meikän alavatsassa sijaitsevasta tatuoinnista, joten tässäpä ois:



Joku mahamakkara näköjään litistäny tuon yhen kukan, mut oikeesti se on kyllä ihan yhtä hyvä ku tuo toinenki. Kuva on ollu mulla nyt vissii yli puoltoista vuotta, joten onhan tuo muste jo pikkusen levinny ku noin pienistä yksityiskohista on kyse. Ite tosiaan suunnittelin ja piirsin ton, mutta eipä tuo nyt hirveesti taitoja vaatinu :'D Lissää leimaa meikä laittaa heti, ku saan äitin suostuteltua piirtämään mulle kuvan.

6 comments:

  1. Todella sulonen hame! Iteltäni löytyy äitin vanhaa mustaa pitsikangasta, pitäisköhän koittaa jotain tollasta..

    ReplyDelete
  2. Lueskelin noita vanhoja postauksia ja pisti naurattamaan niin paljon toi yks seitsemän paljastusta-postaus, että oli pakko kommentoida; mulle tulee kans ruisleivästä hikka jos sitä ei oo paahdettu! Hullua! Tätä oon joutunu jopa näyttää kavereille kun eivät oo muuten uskoneet :'D
    Tää on ehkä mun lempparityyliblogi tätä nykyä muuten, ei oikein jaksa kiinnostaa noi Indiedays-blogit enää ja muutenkin jäänyt tyyliblogien lukeminen vähemmälle... Mutta tätä kyllä seuraan, oh yes! :)

    ReplyDelete
  3. Eiiiiiii oon ettiny joka paikasta kissojen ja koirien kans tommosta hametta mutta mistään ei löydy. Mulla ois kotona kans tommosta pitsiä mutta se on vähä kaukana nyt x)

    ReplyDelete
  4. Ihan älyttömän hieno hame!

    ReplyDelete
  5. Amanndau: Kiitos :3

    Sara: Kiitti, ja hei, tee ihmeessä siitä mustasta pitsikankaasta hame, mää ainaki tekisin jos mulla ois mustaaki kangasta x>

    Dark Shadow: Haha, muakaan ei ikinä uskota tuossa ruisleipäjutussa :'D Kiva ku jollai muullaki on sama ongelma, ni en vissii oo ainoo joka ei osaa syyä oikein tjs. :P Vähä kyllä piristää tauolta paluuta tommonen kommentti, kiva että tykkäät lukea ^w^ Itekki huomasin tän luettuani et en oikeestaan enää lue noita indiedayssin blogeja ollenkaan, vaikka ennen luin useempaakin aktiivisesti Ö_Ö

    Pepa: Oh crap :'D

    Saija: Kiitos paljon :>

    ReplyDelete