Friday, September 24, 2010

S: vihdoinki perjantai !

Oli kuin olikin vähän parempi päivä ! Tosin sain aikaan pikkusen stressin hiuksistani:




Ai miten niin nuo latvat ei ollu enää pelastettavissa .. ?? Tästä johtuen meikä otti tännään sakset käpälään ja leikkeli ihan reippaasti tuota kuollutta karvaa irti. Jottai kerrostusta koitin tehä ja nyt on hiukset ihanan kevyen tuntuset *_*


Tidii:


Tietty olisin voinu mennä kampajalle, mutta NJÄÄÄH! Meikä on käyny jottai 7 kertaa elämäni aikana kampaajalla, joten emmää nyttekään sitte uskaltanu mennä. Ja säästypä rahatki ! Kolmoset leikkaa/värjää meijän luokkalaisten hiuksia jossain vaiheessa, mutta enhän mää malttanu oottaa sitäkään ku tänään koulussa menetin lopullisesti hermot noitten haarottuneiden latvojen kans. Ehkä ne voi sitte korjailla tätä, jos oon möhliny :')



Tässä muuten meikän uus kaveri, jonka nappasin kainaloon Tokmannilta ku piti kuskata toisia kavereita kalijakauppaan:





:----D En voinu vastustaa moista söpöotusta, rakkautta jälleen ensisilmäyksellä ! Saa nähä millon meen hakee tuon eri esivärisiä kavereita kans uuteen kotiin .. Oon ehkä ymmärtäny esim. niitte pandojen kans vähän väärin tuon uhanalaisten eläinten pelastamisen, ku mun pitää pelastaa ne asumaan mun luo < 3 Ja oon edelleenki 21v ............

10 comments:

  1. Minä päivitin myös tuoreimmat vauvauutiset blogiin ;D.

    ReplyDelete
  2. Tukasta tuli kyllä kiva :) Itselläkin pitäisi varmaan kohta leikata, mutta ei raaski, kun kasvatan..

    ReplyDelete
  3. Ittekki oon leikannut itse paljon omaa tukkaa.. luonnonkihara on muutenkin niin epätasainen ja pörrö ettei huomaa jos jostain kohtaa on vähän lyhyempi kuin toisessa. :P

    Tosin nyt kaiken värjäämisen ja leikkauksen jälkeen olen päättänyt että kahden kuukauden välein tuhlaan sen 70e kampaajaan. Pysyy hiukset paremmassa kunnossa ja värjäyskään ei epäonnistu joka toinen kerta xD.

    ReplyDelete
  4. Niin joo, ja siis tukka on tosi jees sulla. Eihän siitä ees pituutta pahemmin lähtenyt? :=)

    ReplyDelete
  5. oot ihana pöhlö eläintenpelastaja :D
    t:mira

    ReplyDelete
  6. Eikä mikä ihana turriainen!!

    ReplyDelete
  7. Panda: Katoinki että vähä ihana :'D <3

    Kissankulta: Tiiän tunteen, kyllä itteeki hirvitti leikata varsinki noita päälimmäisiä hiuksia ku niistä lähti puolet pois :|

    Mirette: Jep, sama se o ite leikata ;D Varsinki ko oon tuolla kampaajakoulusa ni siinähä sitä o hyvvää harjotusta ku omaa päätä kynii :') Mut joo, jos on taipumusta järisyttäviin epäonnistumisiin ni sitte ehkä kannattaa säästää homma ammattilaisille xP

    Olin ovela ton pituuden kans, ku nuo alimmat tummat hiukset oli suht hyvässä kunnossa, ni en ottanu niistä ku muutaman sentin ja sit noista vaaleista enemmän >8) Eli pituudesta en onneks joutunu ihan hirveesti karsimaan x)

    mira: Haha <3 XD


    Minttu: NIIMPÄ! <3____-<3 soitin sulle kerran mut et vastannu etkä ikinä soittanu takas .....

    ReplyDelete
  8. Äääh en löytänyt tokmannista noita otuksia ;<. Paljonko se muuten maksoi? Tahtoooooooo :[!

    ReplyDelete
  9. Eikä, en mää oo tajunnu että olit soittanu, anteeks....:(
    Eikai se ollu mun Venäjän reissun aikaan, ku en sillon viittiny vastata kellekkään, ku tulee niin paljo sitte laskua.
    Pittää tulla käymään joku päivä, ku muistais vaan joskus soitella..

    ReplyDelete
  10. Panda: 5,99 € ! Toivottavasti löydät omas ! Niitä oli eri näkösiä ja eri kokosiakin :3

    minttu: nii voi olla :o sitä mää koitinki sillon soittaa että tuu käymään : D

    ReplyDelete