Thursday, September 09, 2010

S: plaaaaa

valitusvaroitus !

Mun piti alottaa kämppäpostaukset nyt olohuone-kuvilla, mutta eipä se onnistukaan ku ei nuo kuvat taas lataudu. Meen huomenna käymään kotona, joten sitte saan ladattua ne ainaki ku siellä sentään toimii netti.

Aika lahjakkaasti vastustaa kyllä muutki asiat - läppäri pitäs taas huoltaa ku tuossa näytössä on ollu joku vika alusta asti. Ite näyttö on vaihettu, näytönohjain on vaihettu .. buu.

Eilisistä reeneistä jäi urheiluvamma, ja ranteesta on nahka pois. Onnistuin myös tänään aamulla raastamaan saman käden peukalosta palan ! -.-'


Jottain siistiä sentää; se Big Ben -kuva, jonka postasin eilen, on saanu deviantart.comissa iha hirveesti huomiota. Tällä hetkellä se on katottu 915 kertaa, ja sen on ihmiset laittanu suosikkeihin 129 kertaa, mikä on mulle ihan hillitön määrä *_*


.. joo ei mulla valitettavasti mitään järkevää asiaa sitte tänään ollukaan, paitsi et oon vähä muuttanu tätä ulkoasua ja sitä saa tosiaan myös kommentoida :3

3 comments:

  1. se big ben -kuva olikin ihan sairaan siisti! :O mikä sun dA-tunnus on, niin voin käydä stalkkeroimassa? :3

    ReplyDelete
  2. semmonen _Miksmikääneisuju_päivä. :( höh! Ja oli kyllä hyvä kuva. Millä muokkaat kuvia, siis varmaan photarilla, mutta käytätkö tuohon väriin jotain liukuväriä eller hur`?reveal your secrets!

    ReplyDelete
  3. narsessa: thänks <3 ! gwendly on tunnus dA:ssa, hitto ko tuota jotai vanhaa tunnusta ei voi muuttaa :----D


    Mirette: Jep >___<'

    Kiitos ! Mulla on photarin lisäks semmosen toycamera analogcolor -nimisen ohjelman demo-versio, jota käytän oikeestaan aina nykyään :3

    ReplyDelete