Sunday, September 12, 2010

S: kämppäesittely osa 2; käytävä/keittiö

Mietin tuossa että mikähä järki täsä on esitellä kämppäänsä täälä silleen et sen voi kuka vaan nähä. Tulin kuitenki siihen tulokseen että oon ylpee tästä ja ei mulla oo mitään salattavaa, joten samapa tuo :---D


Tämmöstä näkyy ko tulee ovesta sisään ja kattoo vasemmalle:







Tulostin tossa viime viikolla noita mun RA:n keikalla ottamia kuvia ja nyt ne koristaa käytävän seinää *__*< 3

Keittiö:




Mun uus kahvimuki ! n. 2€ Halpahallista. Mää en voi juua paljoo kahvia ku tulee maha kipeeks, eli tommonen pikkunen muki on just hyvä :')




Itte maalasin ja päällystin tuolit, hyvä minä !





Kello oli hieno tuparilahja, jonka tiesin jo etukäteen .. Miehet on nii hyviä hankkii lahjoja :'D Samalta ukolta on muute toi voileipägrilliki >8)


Vessa on ihana muovimatto seinineen ja lattioineen, joten siitä vaan tämmönen pikku raapasu:



Tosiaa, määhän oon edelleen 21v. mut pokemonit on just rentoja >:----D Toi on mun pikkuveljen kello oikeesti mut se lahjotti sen mulle !


Ja siis, täälä kämpäsä on kyllä vieläki juttuja vaiheessa, esim. nuo ruokailutilan seinät ei tuu jäämään noin tyhjiksi. Mut kaikki aikanaan~

10 comments:

  1. ihanan tunnelmallista 8)

    http://desplumesnoires.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Voi rakkaus tuota hyllyllä olevaa moikkaavaa kissaa <3_<3 (en tiedä niiden nimiä joten ne on moikkakissoja :'D).

    Minulla on myös pieniä pokemonia jossakin laatikoiden syvyyksissä, Psyduck ja bulba <3.

    ReplyDelete
  3. voisko sun kämppä olla yhtään täydellisempi???! en vaan ymmärrä miten saat ton pysymään siistinä kun on niin paljon pientä ja ihanaa yksityiskohtaa, oon ite sellanen pyörremyrsky että ei mitään toivoa. :'D

    ReplyDelete
  4. Ihan sun näköstähän tuolla kodissa näyttää olevan ^___~

    ReplyDelete
  5. Jonna: kiitos :3

    Von W; kiittii !

    Panda: Joo mun oli pakko ostaa se Japanista ku rakastuin niin palavasti < 3

    Mullaki oli Pokemonnit laatikossa, mut en raaskinu muuton jälkeen jättää niitä sinne asumaan :'''D

    narsessa: kiitos <3 Mää en todellakaan tiiä itekkään miten tuo tulee pysymään siistinä ....... T: maailman epäsiistein ihminen

    bubble: Tavoite saavutettu xP

    ReplyDelete
  6. pokemonit on just ihania! t 20-vuotias, joka kävi enkun kuunteluissa tänään pikachu kaulassa... :))

    ReplyDelete
  7. Oikee asenne anonyymi ! :---D <3

    ReplyDelete
  8. kelpais mullekin noin kivat kuvat timistä ja joesta seinälle 8) ihana kämppä muutenkin ♥

    ReplyDelete
  9. t i i a: timppa ja joe <3___<3 Kiittiii :3

    ReplyDelete