Wednesday, August 11, 2010

S: I recall all those lazy summer nights

Tervehdys jälleen täältä banaanilaatikoiden keskeltä ! Ja voi ei, missattiin meijän blogin 2v. synttärit :'D Onnea meille siis myöhässä. 8.8.2008 näköjään on eka postaus tullu kirjotettua ja voin kertoa että ainakin mun mielestä taso on parantunu huomattavasti :')

Eipä siitä sitten sen enempää, vaan näytän pari ostosta, jotka oon unohtanu esitellä. Saa nähä millon jaksaa jotai asujuttuja alkaa ees kuvaamaan täällä kämpässä - luultavasti sitten ku on mahdollista kuvata ilman että ykskään pahvilaatikko kummittelee taustalla. Kyllä tää tästä pikkuhiljaa, ehkä. Nyt on alkanu tuo koulukin ja sekin stressaa kun heti tokana päivänä annetaan essee kirjotettavaksi ..


Nyt tässä muuttohulinassa annoin itselleni luvan tuhlata rahaa _vielä_kerran ennen opiskelijan köyhää arkea:



Vima, 63€, alkup. hinta 90€ ... En voinu vastustaa :C Olin käyny kattoo noita pariin kertaan ja sit yks päivä tuli sellanen olo että pakko nuo on hakea kotiin. Onneks mun kokoa sattu olemaan vielä jäljellä enkä juossu turhaan kaatosateessa näitten takia *__*




0€, kierrätyskeskus .. Mää olin ettiny farkkupaitaa jo pitkään ja pari yksilöä on kaupoissa päätynytkin jo lähelle kassaa. Hylkäsin onneksi kuitenkin Mangon 12€ ja Seppälän 8€ versiot, nimittäin löysinkin omani kierrätyskeskuksesta 20 sentillä ! Kassalla kuitenki ilmoitettiin että ei tarvi ees maksaa Ö___Ö'



Äyyy, mua ahistaa ku tuntuu ettei oo postattavaa ja semmone lahna-olo, ettei saa tätä kämppääkään kuntoon >.< No, jospa tää eläminen tästä normalisoituu kunhan tottuu uuteen kouluun ja kämppään.


5 comments:

  1. ihanat ostokset, itekki oon harkinnu ostavani tommosen farkkupaidan, mut on sit jääny ku semmosii näkee jokasel vastaan tulijal -.-

    ReplyDelete
  2. mihin menit kouluun? :)

    ReplyDelete
  3. Johanna: hahaa, kiitos. Jännä juttu sinänsä, ku mää oon nähny taas yllättävän vähän farkkupaitoja oikeesti ihmisten päällä Ö_Ö


    Anonyymi: Amikseen parturi-kampaajaks :3 Kertoo varmaan miks en oottanu jotain esseetä heti aluks XD

    ReplyDelete
  4. Missä on kierrätyskeskuksessa kävit tai oot aiemmmin käyny? (Oulussa tai lähellä) :)

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: Oulussa Toppilan kierrätyskeskuksessa <:

    ReplyDelete