Tuesday, August 24, 2010

S: haven't forgotten my way home

np. lifehouse

Yäks, inhottaa itteeki alottaa aina postaukset valittamalla 8( Nyt vaa on näköjään semmonen vaihe täsä että kaikenlaista hommaa ois, mut kiinnostusta ja jaksamista ei -.- Oon hukannu mm. tärkeitä koulupapereita ja huomenna alkas tankotanssin kakkoskurssi ja mulla ei oo mittään käsitystä misä mun reenikamat on :') Tietty voisin nyt olla ettimässä niitä, mut postaaminen on kuitenki kivempaa .. No jos tän jälkeen sais aikaseks !

En oo ostanu oikeestaan muuta ku ruokaa moneen viikkoon, joten eilen uskalsin käyttää 1,95€ sormuksiin h&m:n lastenosastolta:




Päivän asulla koitin piristää jo heti aamusta harmaata päivää, mut en tiiä onnistuinko :---D



Halinalle paidan sain kaveriltani Annikalta, ku se ei sitä vissiin enää tarvinnu ja mää oon ollu hyvin ihastunu tuohon paitaan siitä lähtien kun sen ekan kerran näin !


Olin muuten unohtanu purikurat, jotka käytiin yhen ihanan Sinin kans ottamassa tasan kuukausi sitten:




Huhhuh, jos nyt alkas tekee hommia. Meni nimittäin varmaan puoltoista tuntia tehä tätä postausta ku flickrillä näyttää olevan jotain mua vastaan tänään. Muuten tässä ois menny ehkä vartti, mut tuo ei suostunu millään hyväksymään noita kuvia. Sai pari kymmentä kertaa ainaki yrittää ladata :|

2 comments:

  1. ihana halinallepaita! :3 mun tekis kanssa mieli jotain halinallekamaa, vois ehkäpä tilailla netistä.

    ReplyDelete
  2. narsessa: Jep ! Joku päivä mää vielä otan halinalle-tatuoinnin :------D Jääny päähän semmonen ihana kuva, missä yhellä tytöllä oli käsi tatuoitu täyteen halinalleja ja my little ponyjä *___*

    ReplyDelete