Tuesday, August 31, 2010

S: "Bonk! None of your files made it. Try again, or return to your photos?" ...

Tulin vaan ilmoittamaan että mikäli tää blogi on nyt hiljanen, niin syy on täysin typerän internetin >:( Oon yrittäny ladata kuvia nettiin siitä asti ku tulin koulusta, ja tidii - oon saanu yhen ladattua?! Mulla pääsee kohta itku ku ei saa mitään tehtyä >.< En tiiä miks tää jumittaa näin pahasti, buu.



(Ainoo kuva lauantailta, mun kummitytön 2v. synttäreiltä, joka suostu latautumaan..)


ÄRSYTTÄÄ.

2 comments:

  1. Latailin itse ensin tinypicillä mut nykyään se bloggerin uus lataussydeemi toimii mun mielestä parhaiten :)

    ReplyDelete
  2. Siis mulla kyllä on yleensä flickrillä toiminu, mut nyt ei taida olla siitä kii vaan tästä nettiyhteidestä ylipäätään, ku en saa tosiaan deviantarttiinkaan laitettua mitään tai just bloggerin lataussysteemilläkään ei onnistu.

    ReplyDelete