Wednesday, August 25, 2010

PS: VASTAUKSET KYSYMYKSIIN !

Sarkku, mitä tuo ihanan pinkki maali on (merkki/nimi & hinta) millä oot tuon käkikellon maalannut, ja mistä sitä voi ostaa? =)
S: Pinkki maali on spray akryylimaalia, merkki oli Motip ja ostettu motonetistä, mutta saa varmaan muistakin automaaleja tms. myyvistä kaupoista :3 Maksaa n. 10€.


missä te olette töissä, olis kiva tietää, mutta tietenkään ei ole pakko vastata jos menee liian henkilökohtaiseksi 8D
P: Oon töissä kahdessa eri paikassa, kioskimyyjänä ja toto-/ kahvila-/ baarimikkotyyppinä :D
S: Mää en oo töissä, tosin valokuvauskeikkoja heitän aina ku niitä sattuu jostain irtoomaan <:

Moooi!Mä haluisin kysyä että mistä te saatte inspiraation pukeutumiseen?Molemmilla on hieno tyyli. :)
P: Siitä kun nään jonkun hienon vaatteen ja on pakko saada semmonen :D Ihailen monien tyyliä mut yleensä ihan omasta päästä se inspiraatio tulee.
S: Tsau ja kiitos ! Varmaanki vähän muista blogeista, ehkä lehdistäkin joskus. Usein kyllä inspis tulee ihan vaan omasta päästä ja vaatekaapista, kun miettii et mitä uusia asuyhdistelmiä vois tehä jo valmiiks omistamistaan vaatteista jne.



missä päin oulua asutte?
P: Asun keskustassa.
S: Meikä asuu nytte keskustassa, ennen majailin Kastellissa.


mitkä ovat teidän pukeutumisenne kulmakiviä?
P: Cheap Mondayn pillifarkut ja H&M:n perustopit, niitten ympärille on tosi helppo rakentaa monipuolisia asuja arkeen. Juhlaan suosin korkeavyötäröisiä hameita eri yläosilla ja nykyään kans paljon mekkoja. Käytän kans tosi paljon kaikkia erilaisia pitkiä kaulakoruja. Kengissä joko 10cm korko tai ei mitään on eniten mun juttu :D
S: Pukeutumisen kulmakivi ööö ... Mulla on ehkä semmonen vähän mielialasta riippuva tyyli, et saatan kyllä pukeutua eri päivinä hyvinki eri tavalla. Tosin ehkä semmonen pieni pyrkimys saaha jotain rokahtavaa asuun on aina ku miettii mihin sitä pukeutus. Mutta mekot on jees !


lempipaikat oulussa?
P: Kesäisin Torinranta, ei mulla kyl oikeen mitään muuta tuu täältä mieleen :D Niin ja kahviloissa hengailu on jees.
S: Lempipaikka onki hankala, hmm. No meikä tykkää kyllä häröillä keskustassa, mutta en osaa sanoa sen tarkemmin !


lempikaupat oulussa?
P: No tuota.. Ei täällä oikeen oo mitään. Tykkään kyl tosi paljon keskustan Second Hand Store –kirppiksestä ja H&M:llä tulee käytyä luvattoman usein.
S: Lempparikauppa on varmaan tylsä h&m. Oulun Gina Tricotista en oo ostanu paljo mitään Ö_Ö Nojoo, ehkä mun lempparikauppa on aina se mistä löytyy parhaat alennukset =D Oon hirvee alennustenmetsästäjä.

ketä bloggaajia (blogia, tyyliä jne)ihannoitte?
P: Nadja (Are You Feeling Fashionable?), Laura (Motherfuckin’ Fashion) ja Milja (Vendeta) tulee ekana mieleen suomalaisista. Ulkomaisista Kerti, PaniEkscelencja ja Alix (Cherry Blossom Girl).
S: Mää tykkään kaikista blogeista, joita luen, ja ne tosiaan näkyy tuolta meikän profiilista. Sit kans on muutama muukin, joita en oo saanu aikaseks laittaa tonne :| Vois ryhdistäytyä !


saatteko paljon inspiraatiota muista blogeista?
P: No hieman joo, mut ei mitenkään kauheesti. Kaikilla on kuitenkin oma tyylinsä.
S: Inspistä tulee kyllä muista blogeista tosi paljon. Oikeestaan useiden tyyppien, kenen blogeja luen, tyylit on tosi erilaisia ku mun oma, mutta kyllä niistä voi aina joitain vaikutteita tarttua.


Sarkulle, muisteletko joskus Wickedious-aikoja? :D (mää nimittäin muistelen.. ne oli hyviä aikoja ne :D)
S: Kyllähän ne joskus aina muistuu mieleen =D Oli sillon kyllä aika hauskaa, mut sit taas en kaipaa sitä aikaa sinänsä, koska en tykkää siitä millanen oon ite ollu sillon ja millasta irl niihin aikoihin oli 8(


Mitkä kolme juttua ottaisitte mukaan autiolle saarelle?
P: Vesitasokoneen (+ hyvännäkönen lentäjä tietty kuuluu asiaan), kaikki parhaat kaverit ja skumppaa :D
S: No mää ottasin varmaa yhen pojan, tietokoneen ja jonku generaattorin millä sais koneesee virtaa 8----D


Mulla on vaan tällanen hassu juttu; Sarkku, löydätkö samaa näköä itsestäsi ja tästä kauniista neidistä? ;)
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3480534&id=145596327823&fbid=371808697823#!/photo.php?pid=3480601&id=145596327823&fbid=371810762823
S: Haha, oon kuullu tuota muutaman kerran ihan kasvotustenki ihmisiltä :'D Ite oon vähä sitä mieltä et ei oo muuta yhteistä ku hammasrako, mut toisaalta ei mua haittais tippaakaan näyttää Hayleyltä < style="font-weight: bold;">


Missä shoppailette eniten?
P: Valitettavasti varmaanki H&M:llä ku ei täällä Oulussa oikein ole mitään kauppoja.
S: Meikä shoppailee varmaa eniten kans h&m:llä. Oulun kauppavalikoima vois tosiaan olla vähän parempikin :c


Koska ns. löysitte oman tyylinne?
P: Oma tyyli muuttu radikaalisti joskus vuonna 2005 kun mun pukeutuminen muuttu rock-henkisemmäksi. Sen jälkeen se on vaan muotoutunu hitaasti tähän nykyseen muottiin.
S: En tiiä oonko löytäny vieläkään? :D Oon niin mielialapukeutuja et oksat pois.


(Pepa, mites toi reikä polvessa? T: Sarkku)


Lempiblogit?
P: Samat ku tossa ihannoimissani bloggareissa
S: Lempiblogeja on moooonta ja melkein kaikki ne näkyy tuolla mun blogger-profiilissa.


mulla on menny ihan ohi että mitä opiskelette/alatte opiskelemaan ja missä koulussa? :)
P: Ammattikorkeessa international businessta, joka ei oo yhtää mun juttu eikä kiinnosta, ja unelmana ois päästä lukeen ens vuonna Helsinkiin tai Tampereelle jotain musiikkiin liittyvää.
S: Meikä alotti parturi-kampaaja opiskelus amiksessa nyt pari viikkoa sitten ! Pääsin amk:iinki opiskelee kuvallista viestintää, mut laitoin sen ainaki vuodeks oottelee :3


TÄHHH siis ootteko te molemmat 21v?! Miks oon luullu teitä 93 tai 92 syntyneiksi....... : DDDDDD
P: Joo, valitettavasti.. Oisinpa vielä 16-vuotias.
S: Olemme kyllä :') Ok, ite en ainakaa näytä ehkä ihan näin vanhalta ku oon, mutta emmää ysikolmoseltakaa näytä xP Meijän molempien pikkuveljet o vuosimallia -92 :'D


Minkälaiset perheet teillä on, mitä teiän vanhemmat tekee?
P: Mun vanhemmat on muusikoita ja soittaa ammatikseen. Mulla on kans pikkuveli. Perhe on tosi irrallinen mut silti tärkee.
S: Mää en sillai ehkä mielellään puhu mun vanhempien työstä kovin tarkkaan, ku en itekkään tarkalleen tiiä mitä mun isä tekee tällä hetkellä ku sillä on aina kaiken maailman projekteja. Äiti on koulutukseltaan psykologi, mut ei se suoranaisesti niitä hommia tee.


Oulun paras ja paskin baari?
P: Ei täällä oo kyllä oikeen semmosiakaa :D Kaarle jos pitää päästä tanssiin, Hevimesta jos haluaa vaan rennosti hengailla ja 1bar jos haluaa mennä vaikka yksille tai haluaa jonkun siistin drinkin Paskin on mun mielestä Amarillo ja sitä välttelen viimeseen asti. Sedulat ei myöskään oo mun juttu mut mielummin meen sinne ku Amarilloon.
S: Riippuu ihan seurasta ja päivästä ! Jos tanssimaan ollaan menossa ni sitte ehkä Kaarle, mutta kyllähä me aika usein on Hevimestassakin pyöritty ja joskus jopa tanssittu :---D Onnelassa mää oon käyny kerran eikä tarvi mennä toistamiseen ..


Ala-aste ajalta paras kaveri?
P: No kai ne vaihteli viikoittain :D
S: Ala-aste ajalta paras kaveri ööö .. No jos semmonen kaveri pitää sanoo, joka on edelleenki hyvä kaveri niin sitte sanon että Kaisa ! Tuo kaverihan postas tännekin blogin alkuaikoina. Kaisan kans me ollaan tosiaan tunnettu siitä asti ku se synty :>


Pepa, jos pitäis päättää yhdet kengät koko loppuelämäksi, mitkä ne olisi?
P: Apua :D Tällä hetkellä nuo mun mustat kiilakorkonilkkurit.


Toki tähän saa Sarkkukin vastata, Tuntuu vain että pepalla on sata paria lempikenkiä? :-)
P: Kenkiä on lähemmäs 100 paria mut ei ne kaikki oo lemppareita ;)
S: Mää ottasin varmaa jotku saappaat ni ei talvellakaa palelis :--D Oon niin käytännön ihminen ..


Olis kiva jos kertoisitte vähän enemmän oulusta! tyyliin parhaat baarit, vaatekaupat, kahvilat jne.jne. olis kiva saada tietää siitäkin paikasta jotain kun kohta muutan sinne opiskeleen! :D tästä vois tehdä erikseen myös postauksen ;)
P: Tähän palataan varmaan erillisen postauksen merkeissä myöhemmin ja noihin ekoihin vastasinkin jo eikä niistä ollu kovin paljon kerrottavaa mut mun mielestä Oulussa on kivasti mukavia kahviloita, esim. Bisketti, Coffee House, Robert’s Coffee, Strada ja Puistola Ja parasta Oulussa on tietysti joka nurkalta löytyvät pizzeriat joissa hinta ei päätä huimaa :D
S: Mepä tosiaan koitetaan tehä tästä postaus vielä ennen ku Pepa lähtee maailmalle ! Mutta tervetuloa Ouluun kuitenkin >8)


Sarkku vois vastata, millo lähet kahville ja pullalle?
S: IN A MINUTE ! Ööö, tuu tänne kahville? :3


sarkku! haluaisin tietää, että mikä on sun mielestä paras mewin biisi ja vielä ehkä sitäkin enemmän, että miksi? =)

ps. pukeudutte kumpikin törkeen ihanasti ja ääks, hämmästelen vaan aina kuinka hyvä musiikkimakukin teillä kummallakin on! kiitos ihanasta blogista. :)
S: Haa ! Ompa vaikee Ö_Ö Riippuu päivästä. Paitsi et mulla on on pakkomielle 156-biisiin, ja nään tuota numeroo aina kaikkialla .. Esim. kello ei oo koskaan ku sitä kattoo XX:55 tai XX:57, se on aina XX:56 ! Nii ja se biisiki on hyvä .. (Piti laittaa Mew soimaan tän kysymyksen takia :D) Don't you just love goodbyeeeeeeeeeeeeees .. Mulle on lyriikat yleensä tosi tärkeitä ja siks lempibiisitki vaihtelee sen mukaan, minkä kappaleen lyriikat sopii mihinkin päivään.

Ja HEI, kiitos sulle ! :>


pepa miks sulla on aina sama ilme kuvissa? ei sillä ihan nätti se on, mut ois kiva joskus nähä jotain erilaistaki..:)
P: No en mä tiedä, varmaan samasta syystä ku mulla on tämmönen naamaki :D En mä tiedä mitä sille ilmeelle voi tehdä, se nyt vaan sattuu olemaan tommonen eikä sille mitään voi :D P.S. Kello viiden ilmeet lauantaiaamuna on sitten oma kategoriansa.
S: Oisko tän postauksen kuvissa uusia ilmeitä .. Niinku Pepa mulle äsken totes - onneks tossa ei näy promillet ..




PS: KIITOKSIA KYSYMYKSISTÄ; OLI KIVA VASTAILLA < 3

7 comments:

  1. 1993 syntyneet eivät ole enää 16 vuotiaita ellei syntymäpäivä ole loppuvuodesta. :D

    Lapsellista iän puolustusta, mutta täytyi vaan sanoo! Meikä kun on syntynyt just vuonna -93 eikä olisi kiva olla enää 16 ja ilman opintotukea ja ilman omaa kämppää (muutin opiskelujen perässä 60km päähän eikä se olisi ollut mahdollista ilman opintotukea).

    Mut joo, ihana blogi teillä on! Sarkku vois opettaa mullekin kuvaamista, kun oot niin hyvä.

    ReplyDelete
  2. Samppi: Juu ei olekaan, mut kommentti liittyi siihen että ois kivaa olla 16v :) Näin 21-vuotiaana porukoilla eläminen, oma huone, täys jääkaappi, ärsyttävä pikkuveli ja itsestään puhdistuvat vaatteet kuulostaa taivaalliselta :D

    ReplyDelete
  3. Joo meikäki ois mielellään taas vähä nuorempi, ni ois vielä nii paljon juttuja eessä ! Mutta joo, eiköhän jokaisessa iässä oo puolensa :3

    Mutta kiitos Samppi ! En oo vielä lähellekään niin hyvä kuvaamaan ku tahon joskus olla, eli en uskaltas opettaa ketään XD Tosin saa nähä, kun koulussa on ihmiset vähän kyselly opetuksen perään .. Apuva.

    ReplyDelete
  4. Mun piti nyt Sarkku tulla tänne tunnustaan, tein tänään jotain hirveetä: menin facebookkiin!! :/
    Ja lisäks ajoin eilen traktorilla ;D

    ReplyDelete
  5. JEE, vastasit! :D Tuuppa täs muute ens viikon aikana meitsin kämpillä käymään juomaan sumppia. Huomenna olis nimittäi tulossa kissanpentu uudeksi perheenjäseneksi, jos haluat tulla kattomaan tyttöä? :3

    ReplyDelete
  6. Minttu: en kutsu sua kylään ko oon nii järkyttyny :-----D

    Melanie: Joooo, meikä tulee ! :3 Voisin tulla esim jo maanantaina jos sopii, ku sillon on lepposa koulupäivä !

    ReplyDelete
  7. PUSIPUSI, ootte ihania! <3 Nii ja kiitos Sarkku kunniasta!

    ReplyDelete