Thursday, August 12, 2010

P: With an insight and a raised fist

Mun Ranskaan lähtöön on enää pari viikkoa aikaa ja meillä ei ole edelleenkään kämppää saatika lentolippuja! Nyt on myös muutenkin semmonen päivä ettei ehkä kannattais bloggailla mut antaa mennä nyt tän kerran.

Olin hyppiä kattoon kun näin että H&M:lle oli tullu tommosia raitajakkuja. Oon himoinnu moista siitä asti kun näin semmosen Olivia Palermon yllä The Cityssä.

Oliviasta en kyllä sinänsä tykkää yhtään mutta onhan se nätti ja on sillä näköjään joskus jotain kivoja kuteitakin :D

Raitajakku sopii mun mielestä loistavaksi piristykseksi mustaan vaatetukseen. Muita yksityiskohtia ei asuun ton lisäksi oikeastaan tarvitse. Pakko kyllä ylistää vielä tossa mun asukuvassa näkyviä mustia kiilakorkonilkkureita, niillä vois kävellä vaikka kuuhun! Ja onhan ne nätitkin. Pahoin pelkään että nää tulee olemaan mun syksyn lempparikengät :)

Taannoiselta H&M-reissulta jäi käteen myös kengät..

.. ja pari söpönväristä perus t-paitaa.

En tiedä mikä himo mulla on iskeny näihin v-kaula-aukkoisiin t-paitoihin mutta mun kaapissa on tosissaan tilaa monikäyttösille perus t-paidoille. Oon kans haaveillu pidemmän aikaa jostain keltasesta vaatteesta ja tää sopii täyttämään sitäkin aukkoa vaatekaapissani.

Sain tossa yks päivä kans vihdoin sen Friis&Companyn laukun, josta oon täälläkin useempaan otteeseen paasannut :D


Tilasin tän lopulta siis Friis&Companyn omilta nettisivuilta, kun tää oli siellä alennuksessa n. 23€:n hintaan. Postikuluineen tää tuli kustantaan 30€ (enkä muuten ole vieläkään saanut tästä laskua hahaa!).

Oon sortunut myös pienimuotoiseen alennusmyyntishoppailuun, koska skippasin suosiolla suurimmaksi osaksi moiset silloin alkukesästä.

H&M:ltä löytyi vitosella kiva sininen hame. Huomasin tossa yks päivä kaipaavani jotain sinisiä vaatteita. EDIT// Tässä tää mun väsymys taas huomataan :D Eli siis mekko, ei hame. Mua naurattaa nyt tää jostain syystä aika hyvin :D


Doriksesta ostin 2 tommosta kivaa rypytyshihallista peruspaitaa yht. 10€/ 2kpl. Tämmösiä oon kaivannu kans.

Doriksesta löytyi myös kiva Vilan musta pilkkuhame, tääkin oli 10€. Tän haluaisin yhdistää tohon valkoseen rypytyshihaiseen paitaan ja uuteen raitajakkuun ja ekan kuvan lempparinilkkureihin.

Ja London-merkkinen pitkä kukkatoppi, jonka voisin kuvitella yhdistäväni mustaan korkeavyötäröiseen hameeseen.

Viimenen löytö on Doriksesta sekin ja maksoi 6€. Mulla on tommonen samantyylinen pääkallohuivi jo mustana, mutta tää vois tuoda vähän vaihtelua syksyksi.

Tosi edustavilta näyttää nää vaatteet kyllä tälleen hengarissa esiteltyinä, mutta ei voi mitään :) Huomenna lähdetään Sarkun kans meidän yhteisen kaveriporukan mökkireissulle, joten veikkaisin et meistä ei (toivottavasti) kuulu sillon mitään :D

8 comments:

  1. Oi vähän kaikkee ihanaa <33 Kuinka pitkä oot? näytät nimittäin tosi pitkälle noissa kuvissa. Ihana blogi <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Selina: Kiitos paljon! :) Oon 169 pitkä, mut noitten kenkien kans varmaanki 180cm luokkaa :D

    ReplyDelete
  4. mullaki on tollanen sininen mekko, oli muuten ysiluokan päättärinä päällä :) rakastan<3

    ReplyDelete
  5. jee mulla on tollanen samanlainen jakku! :) tykkään! ja kivoja juttuja oot ostanu!

    ps ku ite tilasn friis&con sivuilta laskulla ni mul ainaki oli se lasku siin paketin päällä olevas muovitaskus? :O

    ReplyDelete
  6. Johanna: Aijaa kivaa :) Toi on kyllä kivan värinen.

    linda sofia: Voihan paska :DDDD No kai ne tajuu lähettää mulle uuden jos ei ala kuuluun?

    ReplyDelete
  7. Toi sininen mekko on nätti ^^ meinasin ite ostaa samanlaisen joskus mutta ei ollu oikeeta kokoa :s

    ReplyDelete
  8. kinoko-uke: Jep se on :) Toikin on mulle pari kokoa iso mut ei se haittaa ku se on muutenkin tommonen rennon mallinen!

    ReplyDelete