Thursday, August 05, 2010

P: When people are slipping into coma

Nellyssä oli kyllä tänä vuonna ihan superalennukset! Mun viimeset aleostokset ois sitten tässä:

Ihanat rusettisandaalit, joita kyttäsin jo normaalihintasena, 10€!


Rypytyshelmalla varustettu mekko, 6,90€!

Ja tää oli ihan mun lemppari. Musta mekko, mut ei kuitenkaan liian perus ja viel kivalla helmalla: 18€.

Sitten se juttu mitä alunperinkin yritin alesta saada klikkailtua itselleni, eli tämmönen Friis & Companyn laukku:

Kolmannella yrittämällä sain laukun vihdoin kotiin asti, mutta paketista paljastuikin tämä:

WTF?

Tää on ihan erinäkönen ja tyyliin puolet isompi. Olin tosi ärsyyntyny koska ootin nimenomaan tota laukkua että saan sen nyt syksyllä koululaukuksi ja sitä ei sit koskaan tullukaan. Parin päivän hypistelyn jälkeen päätin kuitenkin pitää tän laukun, koska se tuntu niin laadukkaalta ja koska mun kaapissa on tilavan viikonloppulaukun mentävä aukko :D


Tässä mallissa nuo vetskarit on tuolla pohjassa. Ootan niin paljon että saan ottaa tän jollekin lyhyemmälle reissulle matkaan :) Tää laukku on muuten aika painava, tyhjänä tää painaa 1,2kg (kokeilin puntarilla) :D

Sit viel yks asu tässä viime ajoilta. Mulla ei oo kauheesti ollu pukeutumisinspistä viime aikoina. Nuo vaaleet Cheap Mondayt on ollu tehokäytössä. Jostain syystä tykkään tosi paljon nyt punasen ja tommosen vaaleensinisen yhdistelmästä :)

Mut eipä tässä sit muuta, kohta töihin plaa. Postaan muuten ekaa kertaa mun uudella läppärillä jee!

7 comments:

  1. Onko toi musta laukku Friis Companyn?
    Tosi kivannäkönen, vaikkei "se oikee" ollukkaan. :)

    ReplyDelete
  2. Johanna: Juu se on kans Friis&Co.

    ReplyDelete
  3. toi laukku on aivan ihana! ja myös nuo kengät ovat hyvin söpöt<:

    ReplyDelete
  4. mette: Tänks, tykkään itsekin :)

    kiltsu: Kiitoksia :)

    ReplyDelete
  5. anonyymi: Oot vai? Mäkin olin 12 kiloa sitten!

    ReplyDelete