Saturday, August 28, 2010

P: In a state of flux

Hello taas pitkästä aikaa :) Olo on vähän ku jyrän alle jääneellä kun eilen tosiaan juhlittiin mun läksäreitä. Niistä voit lukee lisää mun Ranska-blogista.

Viime viikonloppuna juhlistettiin mm. yhden kaverin synttäreitä perjantaina ja Sarkun tupareita lauantaina. Mulla oli tämmönen asu lauantaina:

Tykkäsin tosta asusta tosi paljon, vaikka kuvassa se näyttääkin typerältä. Tuo Vilan alennuksesta löytyny pilkkuhame on tosi kiva päällä!

Oon kans tehny pieniä hankintoja.

Sydänsukkikset oli rakkautta ensisilmäyksellä. Nää mulla on jo punasilla sydämillä varustettuina, mut näitä mustasydämisiä on helpompi yhdistellä asuihin.

Uudet kosmetiikkaostokset oli kans ajankohtasia ja tämmösiä irtos mukaan Anttilasta ja Seppästä. Mschicin meikkivoide oli alennuksessa ja sille jäi hintaa 8€ (ovh n. 15€). Onko kellään muulla tätä meikkivoidetta ollu joskus käytössä? Tää nimittäin tuoksuu jotenki oudolle..?

Seppälästä lähti kans Wet & Wildin Natural Wear -lempparipuuteria ja Wet & Wildin joku ripsari mitä en oo ennen kokeillu mut sen harja näytti sen verran hyvälle et päätin kokeilla. Anttilasta ostin Lumenen Natural Code -sarjaan kuuluvan Chubby Eyelinerin, jota oon halunnu testata siitä asti ku ekan kerran kuulin tästä tuotteesta. Saa nähdä miten toimii kun en oo päässy viel testaileen :)

Että semmosta. Kaks päivää lähtöön, enkä oo yhtään valmis! Voispa venyttää tätä lähtöö viel viikolla nii ehtis hoitaa kaikki asiat alta.

Mulla on ollu iltasin vähän tylsää ja on ollu tosi pimeetä ja synkkää niin oon fiilistelly kynttilöiden valossa vähän tälleen etukäteen (Ranskassa on vielä täys kesä nimittäin, +30'c parhaimmillaan).


Laitoin kynttilät vähän hasardisti tohon marsuhäkin päälle, mut toisaalta eipä tossa oikeen mitään vahinkoa pääse käymään kun on tarkkana.

Teen juominen ja Olivian lukeminen pääkallovilttiin kääriytyneenä on tosi kivaa. Samalla voi välillä vilkuilla marsun puuhailuja :) Tarttisin kyllä jonkun luku-/ fiilistelylampun tänne olohuoneeseen.

2 comments:

  1. Kuin pitkä oot ilman korkkareita? Näytät ihanan pitkälle :D

    ReplyDelete