Sunday, August 01, 2010

P: The city of cold where you can't grow old

♫: ♥Raised Fist

Qstock-viikonloppu on selvitty kunnialla loppuun. Ilmat ei ollu kyllä mistään kotosin, täällä sato melkeen koko ajan.

Perjantaina ei jostain kumman syystä nähty oikeestaan yhtään bändiä :D Hengailtiin nimittäin festarialueen rannalla muutama tunti hulavanteita pyörittämässä ja rantapallon kans pelaamassa. Mun kyljet on ihan mustelmilla kaiken sen ansiosta :D Mut hauskaa meillä oli silti!

Perjantain asu oli tämmönen, ei oo nyt parempaa kuvaa ja tääkin on otettu joskus yöllä. Lauantain asusta ei oo kuvaa, mut kertakäyttösadetakki kertonee olennaisen.

Lauantaina piti raahautua alueelle jo kahden aikaan, koska luvassa oli paljon odotettu Scandinavian Music Groupin keikka! Olin ihan fiiliksissä koko keikan ajan ja lauloin kaikki biisit mukana. Menoa ei hidastanu edes se, että Terhi unohti Minne katosi päivät -biisin sanat ja että Joel vaihtoi ennen yhtä biisiä kolme kertaa väärän kitaran :D

Mun mielestä Joel Melasniemi on aina ollut käsittämättömän ihana :D


Terhi oli kans ihana niinku aina ja lähemmän tarkastelun jälkeen nuo sen ihanan mekon kuviot paljastui keinuhevosiksi! Miten siistiä :D Oon kyllä niin kateellinen, Terhillä on niin täydellinen kroppa, tyyli kuin äänikin.

SMG:n jälkeen oli luvassa vielä toinen kauan odotettu bändi, nimittäin Raised Fist. Ja millasen shown ne sitten vetikin!

Hyppykuva kertoo fiiliksestä enemmän kuin tuhat sanaa. Show oli energinen ja viihdyttävä. Nyt en jotenki malttas odottaa et nään nää uudelleen.



Mun mielestä on kans äärettömän hauskaa että Raised Fist tulee Luleåsta. Nehän on melkeen niinku meidän paikallisbändi :D Ainakin ne tulee lähempää kun monet suomalaiset bändit (Oulusta katottuna tietysti siis).

Sain kans mun surkeella kameralla muutaman uskomattoman hyvän otoksen, vaikka itse sanonkin. Tossa ylemmässä kuvassa näkyy kun sataa (näitä saa klikkailla siis isommaksi jos haluaa).

Ja tää on mun ehdoton suosikkiotos! Näyttää hyvältä varsinkin isompana. Tää pääs mun taustakuvaksi myös.



Tää otos oli kans hyvä, kuvan oton jälkeen katoin kameraa silleen et mitäh ei kait tää nyt menny ihan oikein?! Mut lavan valot ja pyrojutut välähti just samaan aikaan kun onnistuin painaan mun kameran laukaisunappia.

Tää taas kertoo säästä aika paljon. Meidän kengät Jenni Vartiaisen keikalla :D

.. no kaikilla ei ollu kenkiä ollenkaan.

Huumoria saatiin revittyä kans ton meidän lemppariruokakojun 'kyltistä' =( =(

Mun piti totta kai saada myös Raised Fistin t-paita. Leikkasin tosta jo kaula-aukon isommaks ja aattelin kans kääntää tolleen nuo hihat ompelukoneella.

Tämmösellä asulla olin sitten tänään mm. ravintolassa syömässä. Nauratti vähän kun ravintolaan mennessä tuli samanlaisessa paidassa hiippaileva jäbä vastaan :') Farkut on muuten mun uusimmat Cheap Mondayt, en tiiä onko nää ollu vielä missään kuvassa täällä, mut nää on nyt mun ihan lempparifarkut. Oon käyttäny pelkästään tummia farkkuja niin pitkään et nää tuo kivasti vaihtelua. Nuokin farkut on käyny ompelukoneen kautta kavennuksessa, koska tykkään et mun pillifarkut on oikeesti pillit. Kengät on ruskeet Vansit.

Hiukset on muuten aika mielenkiintosen väriset tossa kuvassa, samoiten mun kädet verrattuna tohon paitaan.

Ja tältä näyttää tällä hetkellä mun perjantaina festareilla jalassa olleet rakkausseeprakengät. Yhyy.

11 comments:

  1. Itseä ois kans haluttanut nähdä Raised Fist, mutta oli rahaa vaan perjantain lippuun. :(

    Millaset vaatteet sulla oli lauantaina, saatoin nimittäin bongata sut. :D

    ReplyDelete
  2. Uijui Raised Fist on vielä joskus nähtävä livenä.

    Mä pilasin omat Converseni ihan totaallisesti pari vuotta sitten Ruississa. Mutasavi ja se, että unohdin ne viikoksi muovipussiin pyörimään reissun jäljiltä, teki lempitennareista aika kevyesti roskiskamaa... :D

    ReplyDelete
  3. Raised fist <3__<3 pure loooove. Ooh, niille on tullut uusia paitojakin! :P
    http://2.bp.blogspot.com/_llU5DlB3XhE/TFWox3OX_oI/AAAAAAAACcI/W5QlpivHdVA/s1600/raisedfist001.png Tää on ihan sairaaaan hyvä kuva!

    ReplyDelete
  4. ~Rauschgiftengel~: Thanks :)

    nne: Höh :( Niillä oli kyllä aivan mahtava keikka! Mulla oli harmaat farkkushortsit ja semmonen pinkkimustaruutunen paita ja valkomusta hattu. Missä bongasit? :) Oisit tullu moikkaan!

    Laura: Se on kyllä ihan mielettömän hyvä! Joo mulla on kans tuhoutunu yhdet Converset Ruississa :D

    Mirette: Jep <3 Oli pakko ostaa toi paita, rakastuin siihe ensisilmäyksellä :D Kiitos! Oon itekin tosi yllättyny et miten hyvii kuvii sain aikaseks :)

    ReplyDelete
  5. Nähnyt Raised Fistin pari kertaa livenä ja on se vaan ihan sika mahti orkesteri!!!!

    ReplyDelete
  6. Oola: On kyllä todellakin! Jotkut asiat paranee vaan vanhetessaan ;)

    ReplyDelete
  7. Hei mä näinkin sut tuolla perjantain. Ei vaan kehannu tulla sit moikkaileen :D

    Ninni

    ReplyDelete
  8. Ninni oisit ihmeessä tullu :)

    ReplyDelete
  9. Muah! Terkkuja stadista, täällä ei oo satanu piiiiiiiiitkään aikaan :((((

    Tuun ens viikolla sunnuntaina ouluun, millon nähhään? <3

    ReplyDelete
  10. kaisa: Kiiiits <3 No nähää sit ku tuut!

    ReplyDelete