Wednesday, July 21, 2010

S: little souvenirs and secrets shared

Blogin ylläpito on suhteellisen hankalaa, kun elämä pyörii lähinnä banaanilaatikoiden ympärillä. Tai oikeestaan ne laatikot pyörii mun ympärillä ja oon saarrettuna täällä kotona. Voin kertoo että tää muutto ei oo ehkä mikään maailman yksinkertasin asia, sillä oon asunu täällä about 20 vuotta. Rojua löytyy kyllä joka lähtöön.



Vaatehommat ei oo hirveenä lauantain jälkeen inspannu, mutta sisustusjutut on sitäki enemmän mielessä. Oon mm. heilunu tuolla pihalla pinkin ja mustan spray-maalin kanssa ..




Muutama kehys sai mustaa maalia pintaansa, mutta ne pakkasin jo, joten näättekin ne vasta uuden kämpän seinällä ! Pepalta sain 20v. synttärilahjaks viime vuonna tuommosen ihanan ICE CREAM -purkin, mut se oli osittain vaaleensininen ennen. Tuunasin sitä vähän ja nyt se sopii sisustukseen ja pääsee varmaan toimittamaan kukkapurkin virkaa.


Oon tosiaan keskittyny enempiki sisustusshoppailuun tässä, ja yks päivä Jyskistä lakanaa hakiessani löyty tämmönen koruteline:



Tais maksaa jotain 8€.






Huomenna ois luvassa yhet synttärit ja varmaan jonku postauksenki saan tehtyä. Ylihuomenna meikä lähteeki sitte Tupsun kans aikasin aamusta kohti Helsinkiä, eli jos joku haluaa meikää nähä ni ilmotelkaapa itestänne kaverit ! Perjantaina ois luvassa varmaan shoppailua rajallisella budjetilla. Lauantaina ois jees viettää aikaa kavereiden kanssa, et jospa ois hyvä ilmaki vielä ni tarkenis olla pihalla koko päivän. Sunnuntaina meitä kutsuu sitten Serena .. Mun iskä lupas maksaa mun sisäänpääsyn ku meijän piti mennä sinne ku olin pieni, mut ajettiinki vaa ohi sillee "Liikaa venäläisiä !" ..

Mutta siis jos en saa huomenna mittää aikaseks ni se on sitte SARKKU @ HELSINKI 23.7. -> ?

4 comments:

  1. Haha :D repesin tolle serena jutulle :D Mutta joo tiiän ton pakkaamisen tuskan. Muutin itekin viime syksynä omaan kotiin. Tai solu se on joten piti olla vielä tarkempi siitä että mitä ottaa ja mitä jättää. Kiitän vanhempia että sain jättää nää tavarat tänne eikä mun huoneeseen oo ketään tukeilijoita, koska hajoisin muuten tavara määrään.

    ReplyDelete
  2. Eiku lohjalle lauantaina tuntumaan mähisemään! :D jee

    ReplyDelete
  3. tintti: XD Joo, meikähä asu sen viime vuoden samassa huoneessa sen yhen tyypin kans, joten eipä mullakaan siellä ollu ku yks pikku autollinen tavaraa :'''D Mun pittää viiä täältä kaikki pois mitä en aijo hävittää, nimittäin äiti on jo suunnitellu tähän huoneeseen uuden vaatehuoneensa :')


    Mirette: Lol, kommentoit just ku luin sun uusinta postaustas :'D

    ReplyDelete
  4. Mööö, ootko kauan sielä Helsingisä? Sitte ku tuut ni sun pitää tulla mun synttärikakkukahville...tai synttärimuffinssikahville, tai mitä ny sit keksin leipoo..:)

    ReplyDelete