Thursday, July 29, 2010

S: leopertti



LOVE.




h&m, 9,95€

Mää oon ettiny jotain mukavia korollisia kenkiä, joilla jaksas hillua baarissakin ja nyt tärppäs ♥




Unohin itseasiassa viime postauksesta yhen Helsingin ostoksen, jonka olin kuvannu:



liivi: h&m, 14,95€

Huomenna Qstock ! En oo menossa sisälle, mut eiköhän näillä ilmoilla tuu istuttua siellä ulkopuolella melko myöhään. Tosin pitäs ehkä olla lauantaina sekä sunnuntaina skarppina, ku tosiaan alkas olla muuttohommat ajankohtasia. En oo pakannu mitään vaatteitakaan ..

6 comments:

  1. Mä katoin just tiistaina h&m:ssa noita kenkiä, ihanat on 8)

    ReplyDelete
  2. haluun nähdä miten yhdistät ton liivijutskan! koska oon itekin ihastellut sitä, mutta jäänyt aina ostamatta kun en oo keksinyt mitään kivaa asua sen kanssa. :S

    ReplyDelete
  3. voi vitsi nää sun kuvat on kivoi! Ja toi kukka kuva on iha super upee! :o

    ReplyDelete
  4. Kiilakorot on ihania! Ne ei tunnu rasittavan jalkoja sitten yhtään ja jaksaa humppailla ihan aamun pikkutunneille asti x).

    ReplyDelete
  5. Herranjestas nyt on pakko juosta H&Mlle!! :D

    ReplyDelete
  6. t i i a: <3 !


    narsessa: Hitsi ko mulla oli toi eilen päällä ja unohin ottaa kuvan X'D Musta toi oli erittäin kiva mustan mekon päällä tolleen auki + koitin vyönki kans ja seki oli jees !


    Veera !: Kiitos erittäin paljon :3


    Panda: Se on kyllä tosi jännä Ö_Ö Ehkä ne on jotenki tukevampia ku pohjapinta-alaa on enempi, et ei sit tunnu et kaatuu kokoajan :'D Eikä tuu inhottavasti astuttua korolla jonku jaloille tanssilattialla *_*


    linni: Juokse jo! Tai ehkä kuitenki vasta huomenna X'D <3 !

    ReplyDelete