Tuesday, July 13, 2010

S: festarijuttuja - Ruisrockin jäläkeeeeen

I'M BACK ! >8)




Huhhuh ohi on. Kuvassa näkymä meijän telttaviritelmän ovelta. Voin kertoo et istuttiin katoksen alla kokoajan ku oltiin leirintäalueella - auringossa oli nimittäin aivan järetttömän kuuma.




Olin jätkien kanssa reissusa, joten en viiti laittaa niistä kuvia. Tässä kuitenkin yks matkaseuralainen.




Eilen Kärsämäen Nesteellä .. En tiiä miten mun naama osaa näyttää tuommoselta ku koitin fiilistellä vaa auringonpaistetta : |




Mun kynnet pysy suht ehjänä koko reissun !



Suostuttelin pojat Golden Raxilla pysähtymään Lempäälän Ideaparkkiin ja pääsin samalla ite vähän shoppailee ..




Accessorize: blingbling-kynsiviila, n. 2€




Accessorize: tarroja jee, n. 1,50€




Lindex: n. 2€



Lindex: rannehärpäke, n. 2€




Seppälä:korvikset, 1€



Mutta siis joo, meikällä oli kyllä erittäin kiva reissu ! Oon vähän hämmentyny ku tuli vahingossa rusketuttuakin, vaikka mää en normaalisti saa väriä ollenkaan. Keikkakuvia joudutte kattelemaan tässä lähiaikoina, kunhan saan käytyä ne läpi. No worries, ei mulla oo niitä mitenkään hirveen paljon, paitsi tietty Rise Againstin keikalta, kun eturivistä sai niin huippuja kuvia ;>

Toivottavasti kukaan ei bongannu mua, nimittäin siinä kuumuudessa näky on varmaan ollu aika kämänen :'D Ite näin Aijan ja sitte kävin juttelee Nelliinalle. Molemmat oli kyllä niin nätteinä et ei ihme että itelle tuli vähän räjähtäneen näkönen olo :--D

6 comments:

  1. ootan innolla kuvia Rise Againstista ja muutenki selostusta keikasta 8))

    ReplyDelete
  2. no voi luoja, mä näytin ihan pulsulta koko festraien ajan hahah :D

    ReplyDelete
  3. Saija: Kiitos :3

    t i i a: Lupaan että niitä on tulossa tänään tai huomenna >8)

    Laura: niin munki mielestä <:

    Nelliina: höpöpuhetta :'D

    ReplyDelete
  4. ää kiitti vaikka en kyllä tosiaan hehkeänä ollu, terveisin joku jolla oli yhdet vaihtovaatteet mukana :--D haha!

    ReplyDelete