Tuesday, July 06, 2010

S: everyone needs an Edward

Jau ! Mulla nyt ei oo mitään hullun siistiä postattavaa, kun oon tosiaan täsä paiskinu "töitä". Sain tänään muokattua jotain 150 hääkuvaa, huhhuh.




-Eilen käytiin kattomasa uusin Twilight-leffa ja tietenki meikä tykkäs.



-Ei ollu vaihtoehtoja, minkä paidan laitoin leffaan päälle :---D

-Oon koittanu ehtiä macro-kuvailla tässä, ja voin kertoo että oon rakastunu tuohon uuteen objektiiviin < 3



-Oon myös hengaillu aina rannalla ku on ehtiny. Onneks tää mun yks työ on sitä lapsenvahtihommaa, ni voi aina napata pikkusen kainaloon ja painella biitsille kesken "työpäivän". Luksusta.

-Pepaki oli sunnuntaina rannalla:



-"Tuulee v******'***sti ASSDDADD YHYY"



-Mut sit Pöpö sai vaahtokarkin, ni irtoshan sieltä hymykin :')


-Arvonnan kissakassi lähti maailmalle torstaina ja oli näköjään eilen päätynyt uudelle omistajalleen. Nyt voin näyttää sen teillekin sitten:



-Näitä on kyllä tulossa myyntiin, mutta ei vielä tällä viikolla, sillä Ruisrock oottelee jo nurkan takana. Multa pyydettiin myös postausta aiheella "mitä vaatteita festareille mukaan" ja meikä vois aika mielellään toteuttaa sen huomenna !



-Lokki approves.

7 comments:

  1. Noi shortsit on aivan ihanat :) Nätti!

    ReplyDelete
  2. Kiitoksia kassista! Tykkäsin kovasti :)

    ReplyDelete
  3. Mirette: Kiitoksii ! Meikäki on iha rakastunu noihin shortseihin *_*


    Kissankulta: Voi, ei kestä kiittää, ihana juttu et tykkäsit siitä ko mulla oli hirveet paineet tota tehdessä XD

    ReplyDelete
  4. hiemanko tosiaan nätit nuo shortsit! :o

    ReplyDelete
  5. mistä noi sortsit on?

    ReplyDelete
  6. Heli: Kiiitos :3

    brita: niin munki mielestä, onneks ostin ! Oli nimittäin Liettuassa viimenen päivä ku kävin hakemassa nuo itelle :>

    anonyymi: Zarasta Liettuasta !

    ReplyDelete