Sunday, July 04, 2010

S: after all the partyin' and smashin' and crashin'

Tsau ! Meikä on täsä ollu vähän hiljanen viime päivät työhommista johtuen. Eilen meni koko päivä ku huristelin ensin Haaparannan Ikeaan ja siitä sitten Keminmaahan kuvaamaan häitä. Myös mun muutto on nyt siis varmistunut, eli pitäs alkaa kerää kamoja. Kuukauden päästä varmaan asun jo sitte itekseni :3 Jännää ! Onhan se jo aikakin ..

Viikon päästä on muuten Ruisrockikin, eli sinne on lähtö torstaina ja sitä näennen muutama päivä putkeen lapsenvahtihommia. Huhhuhh. Mutta joo, meikäpä näyttää teille mitä oon ostanu mm. eiliseltä reissulta:


Seppälä, alennuksessa 9€




Spirit Store, alennuksessa 27€


Lindex, Alennuksessa n. 1,5€ ja 2€


Nelly.com, 9,90€


+ Kicksistä meikkijuttuja, jotka unohin kuvata 8(

Onpa mulla nyt myös muutakin uutta, mihin oikeestaan uppos kaikki vaivanpalkat, mitä oon tässä lähiaikoina saanu. Mutta onpa kyllä sen kaiken rahan arvoinen juttu. Nimittäin, tervetuloa kotiin Canonin 60mm macro objektiivi < 3

9 comments:

  1. zooomg ihanat kengät! ei siellä muun värisiä sattunut olemaan?

    ReplyDelete
  2. heii tee semmonen "mitä vaatteita festareille"-postaus! ruisrock kutsuu myös, ja selviän joka-aamuisesta ongelmastani miettimällä "*what would sarkku wear?" mut festarien puolesta vähä vielä arveluttaa.

    ReplyDelete
  3. hanna: Ei ollu muita värejä >.< Mutta jep, ihanat on <3


    Anonyymi: Haha, aww, voin toki tehä ! Jos ehin ees pakata ... Mutta mulla on ehkä keskiviikkona sittenkin vapaapäivä eli enköhän mää sitte ehdi :3

    ReplyDelete
  4. rakastuin kuviis ja blogiis ! mikä kamera ja objektiivi sulla on?;o

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: kiva kuulla :3 Mulla on Canonin 50D ja tän postauksen kuvat on otettu uudella 60mm macro objektiivillani, pure love <3

    ReplyDelete
  6. Hey hey! Saitko kämpän, mihin muutat?

    ReplyDelete
  7. Kaisa juna-aseman lähelle >8)

    ReplyDelete
  8. JEE!! Mihinkä nää ny sitte muutat?

    ReplyDelete
  9. Oho, mun huomiointikyky on taas ihan kymppi, lukis ensin ja kyselis sitte....

    ReplyDelete