Wednesday, July 28, 2010

P: Tuuli tuoksuu tuulelta

♫ Serkkupojat ♥ (ihanaa, perjantaina No Good Men Qstockissa!)

Nyt ois sitten niitä Haaparanta-reissun ostoksia esittelyssä.

Skopunktenista ei taaskaan päässy lähteen tyhjin käsin pois, vaan mun oli pakko kotiuttaa nää täydelliset soljilla varustetut kiilakorkokengät. Aivan ihanat syksyksi! (Joo joo, nyt lopetan sen syksystä jauhamisen).

Päätettiin käydä kans Ginassa, koska Oulun Gina on niin pieni ja siellä on (tai oli ainaki viimeks ku kävin) tosi vähän mitään alejuttuja.

Mulla on jo se kultanen ite tehty Eiffel-torni -kaulakoru, mut en voinu vastustaa tätä hopeista versioo -70% alennuksen jälkeen. Hintaa jäi 3,90€.

Tää ei ollu alessa mut oon nähny tän jossain blogissa joskus ja näitä ei oo Oulussa ollut. Tosta printistä on pakko tykätä! Oon koko kesän muutenkin metsästäny jotain keltasta vaatetta, keltanen on jostain syystä mun lempikesäväri aina. H&M:llä oli täydellinen keltanen mekko, mut ne oli loppuunmyyty ennen ku sain omani :(

Pitkä valkonen tunika makso vaan 2,90€ alessa ja oli pakko ostaa myös. Suunnittelin et muokkailen tätä vähän ja teen tästä semmosen kivan mekon, mut voi olla et yhdistän tän vaan leveeseen nahkavyöhön (ruskee olis täydellinen!).

Ja kyllä, mukaan lähti myös jälleen valkonen t-paita :D Mikähän tää mun valkonen t-paita v-kaula-aukolla -addiktio oikeen on olevinaan? :D Mut tykästyin tän materiaaliin ja tohon taskuun. Tää oli kans alessa ja kustansi 4,90€.

Viimenen Ginan-ostos on sitte täydellisen mallinen hame, jota oon kuolaillu jo normaalihintasena. En oo kyllä ihan varma tosta väristä (pastellisävyt a.k.a. ei minkään väriset vaatteet = not my cup of tea), mut tää on vaan niin täydellinen materiaaliltaan ja malliltaan et en voinu jättää ostamatta. Tästä pyöri ennen liikkeissä kans semmonen harmaa versio, mikä ois ollu ehkä parempi mut niit ei ollu enää. Tälle jäi hintaa 9,90€.

Viimenen löytö oli Citymarketista, aivan käsittämättömän ihana pinkki ruutupaita! Mentiin oikeesti hakeen mulle Cittarista laastarii mutta pojat jäi katteleen jotain ihan häröjä aurinkolaseja ja joku oli jättäny ton paidan roikkuun siihen aurinkolasiosastolle. Nappasin tän heti ja sattumalta tää oli viel mun koossa! Match made in heaven, I guess :D Tää oli -60% alessa ja hintaa jäi jotain 11€.

Semmonen reissusaldo siis tällä kertaa. Ostin kans tuttuun tapaan 3 pulloo Ramlösaa, vegesubin ja Ikeasta paistinpannun, nestesaippuaa ja hammasharjamukin mut en jaksanu semmosii alkaa kuvailee :D

Vielä ois sit muutamat muut ostokset tulossa esittelyyn!

P.S. Enää kuukausi mun vaihtoonlähtöön, France is calling! Siirryn siis selkeyden jne vuoksi mun reissun ajaksi omaan blogiin, toivottavasti mahdollisimman moni haluaa kans sit lukee sitä :)

14 comments:

  1. linda sofia: Kiitti :) Ne kyl on!

    ReplyDelete
  2. These shoes are absolutely lovely, where do you got them? <3

    ReplyDelete
  3. Ihanat kengät ja hauskan värinen toi ruutupaita :D Pitäis itsekin varmaan tsekkailla vähän tarkemmin markettien vaateostastoja (ja miksei myös lasten- tai miestenpuolta) tuollaisten löytöjen toivossa!

    ReplyDelete
  4. Ramlösä<3

    Voin kertoa että oon suht onnessani opiskelupaikastani Torniosta, jo vuoden ajan kaikki ihanat ruotsalaiset vissyvedet ollu kävelymatkan päässä :D

    ReplyDelete
  5. kirstyb: Thank you so much :)

    ~Rauschgiftengel~: I bought them in Sweden from Skopunkten. Here's a link to their site: http://www.skopunkten.com/ Too bad it's in Swedish & Norwegian only :(

    Meeri: Kiitoksia! Joo marketeista tulee monestikin tehtyä kaikkia kivoja löytöjä, kannattaa tsekkailla :)

    Nimppu: Ramlösa on niin parasta! Ja halpaa :) Varmaan siistii asua rajalla :)

    ReplyDelete
  6. Ihania löytöjä :) Mä en oo ostanu aleista nyt mitään, oikeastaan en oo kyllä käynytkään kaupoissa.. Paitsi Skotlannissa, mut sieltäkin vaateshoppailuista tais vaan 2/5 olla alejuttuja :D Toi Eiffel-koru ja muffinipaita kyllä vähän houkuttelis tehdä matka Ginaan..

    Mä ainaki ootan Ranska-blogia, rakastan sitä maata<3 En tosin yhtä paljon kuin Brittejä, mut kuitenki.

    ReplyDelete
  7. bubble: Tänks! Joo mäkin oon suosiolla jättäny aleissa ravaamisen vähemmälle ettei tuu ostettua mitään turhaa :)

    Kivaa! En malta odottaa et pääsen ranskanmaalta postaileen :)

    ReplyDelete
  8. mihinpäin ranskaa lähdet ja kuinka pitkäksi aikaa?

    ReplyDelete
  9. Anonyymi: Lähden Lyoniin ja oon siellä semmoset 4 kuukautta :)

    ReplyDelete
  10. No jaa, en nyt tiiä niin järettömän siistiä ko oon muutenki koko elämäni asunu paikassa josta on lyhyempi matka Norjaan ja Venäjälle ku lähimpään oikiaan kaupunkiin eli Rovaniemelle :D Mutta joo onhan se ihan kiva, kun on tosiaan Ikea ja ruotsalaiset kaupat lähempänä joissa on myös ruokaki vähä halvempaa. Ja Candyworld tietysti, heh. :)

    ReplyDelete
  11. Nimppu: Jotenki vaikee kuvitella tommosta.. En oo koskaan oikeestaan käyny missään Tornioo pohjosempana :D

    ReplyDelete
  12. Torniokin on hei huomattavasti pohjosempana ko monella muulla :)

    ReplyDelete