Sunday, July 11, 2010

P: This is like a movie, I know I'm gonna scream!

♫ The Runaways

Ollaanpa taas eletty vähän hiljaiseloa tän blogin puolella. Sarkku on Ruississa ja ite oon ollu perjantaihulinoitten jälkeen koko viikonlopun töissä.

Mut alkuviikko kului rantsun lisäksi mm. näin:

Menin vuorokaudeks porukoitten mökille rentoutuun. Paikka sijaitsee joen rannalla ja tossa ylläolevassa kuvassa näkyy sit se joki... :D Tuolla ei siis paljoa uida.

Mun sen puutteen korjaa rakas kylpytynnyri ♥ Tossa tuli istuttua taas semmoset 3 tuntia illalla, ai että.

Ihana mökkilook. Pidennykset ja meikit jäi lomalle kotiin.

Mökillä ollessani oon siis yöpyny tossa asuntovaunussa. Se on tosi jees, on telkkari ja jääkaappi ja kattoikkuna! Aamulla kuudelta heräsin kaatosateeseen. Oli niin jännä huomata taas miten kaupunkilainen sitä on. Mökkielämään totuttautuminen kestää aina hetken.

Sain vihdoin lakattua itelleni haaveilemani kesäkynnet: mintunvihreet! Fiksuna tyttönä laitoin tietty lakat kynsiin ja menin sen jälkeen saunaan & kylpytynnyriin :D Ei muuta ku uusiksi!

Keskiviikkona rantauduin takas kotiin tylsyyteen. Ois oikeesti pitäny olla perjantaihin asti mökillä, olin tulla hulluksi täällä kun ei ollu mitääään tekemistä.

Torstaina olin tämmösellä asulla liikenteessä. Sain vihdoin mun H&M paketin ja sieltä paljastu tuo musta jumpsuit (laukku näköjään hilas lahkeen vähän toista ylemmäs), violetti pikkulaukku ja ihanat pinkit ballerinat, jotka omistan kans seeprakuvioisena. Paketissa oli muutakin mut ei mitää sen ihmeellisempää, joten en jaksa esitellä. Eiköhän kaikki nää H&M:n rytkyt oo kuitenki jo nähny :D

Ton valkosen boleron lyhensin mummin vanhasta paidasta. Tuo on semmosta jännää kangasta, voisin ottaa tästä kuvan myöhemmin. Silitin ton muuten suoristusraudalla, mulla kun ei silitysrautaa ole :D

Mut joo, tässä lähiaikoina voisin kans esitellä mun Nellyn ostokset ja muutamat muualta mukaan tarttuneet jutut. Toisaalta oon kyl vieläki vihanen kun en saanutkaan koskaan ostoskoriini klikkaamaa täydellistä Friis & Companyn laukkua, joka ois kaiken lisäksi ollut aika essential mun tulevaa kouluvuotta ajatellen.

Huomenna luvassa rantapäivä mikäli säät sallii, jee!

P.S. Tekis niiin mieli kattoo uudelleen eilen kattomani The Runaways -leffa. Oli aivan mahtava, inspiroiduin taas pitkän tauon jälkeen kuunteleen tätä bändiä. En oo kyllä pitkään aikaan inspiroitunu mistään noin paljoo. Tekis mieli lukee pari bändistä kertovaa kirjaakin nyt!

6 comments:

  1. harrastatko sä jotain liikuntaa vai miten sulla voi olla noin upeat jalat?:O

    ReplyDelete
  2. Haha! :D Hätä keinot keksii. Mullakaan ei oo silitysrautaa :/ Tosin en oo sitä tarvinnukaan (vielä). Ihanat pinkin kenkulit ja turkoosit kynnet <3 Kesä <3

    ReplyDelete
  3. onko teillä mökki oulussa vai missä?

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Oi kiitos! Pelasin lätkää semmoset 10 vuotta aikoinaan, taitaa olla sieltä perua. Nykyään tulee juostua semmoset 4 kertaa viikossa niin ehkä ne siinä pysyy kunnossa :)

    tintti: Jep :D Pitäis varmaan ostaa mut aina on kaikkee kivempaa ostettavaa kuten vaatteet ja kengät ;) Ja kiitos, kesä nimenomaan <3

    Anonyymi: Ei oo Oulussa vaan tästä semmosen 45min ajomatkan päässä keskellä ei mitään :)

    ReplyDelete
  5. Hei, mistä tollasta ihanaa mintun vihreetä kynsilakkaa saa? :)

    ReplyDelete
  6. Anonyymi: Noita Modelsownin lakkoja en oo nähny muualla ku Seppälässä, kannattaa käydä sieltä kattoon :) Mintunvihreetä lakkaa ei oo ainakaan mun silmään muilta valmistajilta osunut.

    ReplyDelete