Monday, July 12, 2010

P: Le temps passe mais pas avec toi

♫ Maija Vilkkumaa - Kesä

No niin, nyt niitä ostoksia!

Nelly:

Löysä raitaneule, Jeane Blush. Nuo raidat on oikeesti enemmän pinkkejä ku punasia.

Ihanan ihana pinkki mekko, johon iskin heti silmäni ja klikkasin ostoskoriin. Jones + Jones. Tälle löytyis käyttöö ainaki pikkuveljen lakkiaisissa ens keväänä.

Mustat korkkarit. Nää oli vaan 15€, olin aika varma et palautukseen menee mut mitä vielä! Korko on just eikä melkein täydellisen korkee ja korokepohjaa on sopivasti. Nää on kans kivan yksinkertaset ja helpot yhdistää asuun kuin asuun.

Tähän laukkuun iskin kans heti silmäni. Merkki Jeane Blush ja hintaa oli tosi paljon eli 9,90€. Tää on hyvän kokonen ja helppo kans yhdistää asuun kuin asuun. Tarttisin kuitenkin vähän viel isomman laukun kouluun.

Punaset remmikorkkarit. Haaveilin punasista korkkareista ja sitten tommosista remmikorkkareista ja satuinkin löytään ne samassa paketissa.

Nää oli mun ehdoton lemppariostos ja lähtee ihan varmasti syksyllä Ranskaan mukaan! Oon haaveillu tommosista moottoripyöräbuutseista ja nää on ihan täydelliset. Korkoa on pikkusen ja nää voi joko kääntää tolleen lyhyiksi tai pitää pitkävartisina.

Vaaleensiniset Cheap Mondayt oli kans pakko saada kesäksi ja nekin löyty Nellystä. Voin niin kuvitella yhdistäväni nää ylläoleviin buutseihin ja laukkuun, sekä biker-rotsiin ja mustavalkoseen raitapaitaan.

Sit vielä muita ostoksia:

Uus meikkivoide ja ripsari oli tarpeen ja tommosiin päädyin. Tota Rimmelin Stay Mattea mulla ei taida olla aikasemmin ollutkaan. Otin sen 7,50€:n hinnan ansiosta Anttilasta, toivottavasti toi ei oo ihan surkeeta. Lumenen ripsari makso Tokmannilla vaan 4,90€ joten sekin lähti mukaan.

KappAhlin aleista löyty nuo kultaset niittirannekorut ja valkoset helmirannekorut samassa paketissa, hintaa oli vaan 3€. Violetti niittiranneke on H&M:n lastenosastolta, 0,95€.

KappAhlista irtos kans vitosella pinkit gladiaattorisandaalit. Pähkäilin aikani näitten ja mintunvihreitten versioitten välillä, mut tulin siihen tulokseen että pinkeille mulla on enemmän käyttöä.

Oon haaveillu kans olkisesta cancan-hatusta ja moinen makso H&M:llä vaan 7,95€ joten sekin lähti mukaan. Tää on täydellinen kesähattu. Tää ja pinkit gladiaattorit lähtee huomenna mun kans biitsille!

Lupasin ottaa parempaa kuvaa kans viime postauksessa esittelemäni ite ompelemani boleron kankaasta ja tommosta se on. Vähän ryppynen tuo bolero, sitä silitysrautaa mulla kun ei ole. Mutta päällä ei näytä noin pahalta!

Tässä vielä mun kesän lemppariasu. Hiihtelin tämmösellä asulla perjantaina ulkona & baarissa. Asuun kuulu lisäks tuo valkonen bolero ja mustat sukkikset, illalla ei ollu enää turhan lämmin. Jalassa on H&M:n seepraballerinat. Mun oli yks päivä pakko saada tommonen v-kaula-aukolla varustettu valkonen t-paita, koska halusin välttämättä yhdistää semmosen mustaan korkeavyötäröiseen hameeseen. Mulla ei aiemmin ollu yhtään valkosta t-paitaa (!) ja nyt se on yks mun ykköslempparivaatteita :D P.S. Hiukset on selän takana piilossa!

4 comments:

  1. Hahaa, mäki menin tilaamaan Nellyltä tuon laukun ja ostamaan H&M:ltä tuon olkihatun. Hauska että vaikka ensi vaikutelman mukaan vaikuttaisi todella eri tyyliseltä kuin toinen, niin sitten löytyykin paljon yhteneväisyyksiäkin tyylissä. Tohon ylimpään raitaneuleeseenkin voisin nimittäin rakastua ihan päätä pahkaa!

    ReplyDelete
  2. Laura: Huippua :) Mun tyyli on vähän semmonen sekasotku "I wear what I like and I like what I wear" -ajatuksella. Raitaneule on kyllä kiva!

    ReplyDelete
  3. MMMMOI! sie olit Pepa meitsin kanssa samassa ruotsinryhmässä tossa alkukesästä ja nyt näemmä törmäsin sun blogiin täälä heiluessa:)

    määpä alan seuraamaan teitä, on nimittäin tosi kiva blogi! meitsiki tässä kesästä alotti kirjottamisen (http://wowowowzah.blogspot.com/ ) iha harrastepohojalta :]

    ReplyDelete
  4. No moi! Oho niinpäs olinkin, jännää miten täällä törmäilee ihmisiin :) Huippua, kiva jos tykkäät blogista :)

    ReplyDelete