Friday, July 30, 2010

P: Born to be bad, I'm not sad

Oi että rakastan näitä +30'c kelejä! Tuntuu ihan kun ois ulkomailla. Eilen näytin tältä:

Mulla tais olla eilen 3 eri asua päivän mittaan :D Tää oli eka asu, sen jälkee käytössä oli vielä rantalook ja leffalook, mut en jaksanu kuvailla niitä.

Halusin kokeilla tota hametta miten se toimii mun päällä ja ai että se on kivan tuntunen! Nuo isot taskut on vaan plussaa: hameen helma ei lähde tuulen mukana nouseen kun laittaa taskuun vaikka kännykän. Väriä asuun antaa nuo sandaalit, jotka on suunnilleen samaa väriskaalaa kuin hame. Mietin että voisin tehdä ton hameen helmasta semmosen pussimaisen kuminauhasysteemillä kun haluisin et se ois vähän lyhyempi mut we'll see!

Mitäs tykkäätte? Yes or no?

Mua naurattaa tällä hetkellä hyvin paljon mun ja Sarkun "erilainen" tyyli. Nimittäin:

Olen näemmä ostanut samat kengät kuin Sarkku (kts. alempi postaus)!

Sain äitipuolelta tuliaisia Unkarista, 1881-hajuveden. En oo viel päässy testaileen kuinka tää toimii, koska ensinnäkään en omista yhtään hajuvettä ja toisekseen en oikeen osaa niitä käyttää :D Mut poikkeus sääntöön ja sitä rataa?

Oon kans ihastunu näihin uusiin Coltin sytkäreihin. Voisko olla söpömpää!

Ja tänään alkaa mun kesän ekat (ja valitettavasti viimeiset) festarit elikä Qstock! Musta ei siis luultavasti pariin päivään kuulu mitään. En malta oottaa et pääsen kattelee No Good Meniä, Raised Fistia ja Scandinavian Music Groupia!

P.S. Mulla ois vielä ne Nellyn aleostokset esittelemättä. Palaan asiaan ehkä sunnuntaina :)

3 comments:

  1. mulla on myös tuo coltin pinkki sytkä, se on söpöin ikinä! :D sininen on pakko saada myös, sille vihreälle en niinkää lämmenny. haha :)

    ReplyDelete
  2. Toi hame on just kiva tollasena, älä lyhennä sitä! :)

    ReplyDelete
  3. Aija: Niinpä! Joo se vihree ei ollu munkaan mieleen :D

    Lotta: Hmm saa nähä :) En mä tota silleen lyhentäis vaan laittasin ton helman sillee vähä eri tavalla :)

    ReplyDelete