Friday, July 16, 2010

P: Across the World

Kuuntelin just PMMP:n keikan kätevästi istumalla tässä koneella ikkunan vieressä :D Ehkä maailman tylsin päivä ja kaiken lisäks netti hidastelee jostain syystä. Tänkin postauksen kuvien lataaminen kesti pienen ikuisuuden!

Koska oon hiihdelly viimeset päivät mm. tenniskuteissa ja niissä ainoissa kengissä jotka mun rakkojen turmelemiin jalkoihin oon pystyny vetämään, päätin tehdä tämmösen postauksen et millasia asuja mun päällä on tänä kesänä ja keväänä ollut.

So here we go!



Sarkun luona bileissä. Tais olla kyseessä Sarkun pikkuveljen synttärimeiningit.





Montenegron hotellin hississä napattu kuva.


Tolla asulla olin menossa kattoon Sinkkuelämää kakkosta.

Juhannuksena jalkaan pääsi tädin vanhat turkoosit aidot kasarileggingsit!

Nää kuvat ei kyllä kerro kaikkee. Hellepäivinä oon ollu aina shortseissa, t-paidassa ja bikineissä.

Nyt painun kyllä nukkuun, huomenna pääsee sit vihdoin ihmisten ilmoille: juhlistaan kihlajaisia! Musta tuntu tänään et mulla ei oo mitään siedettävää päälle pantavaa sinne mutta ehkä löysin sittenkin ihan kivan asun. We'll see!

5 comments:

  1. sulla on aina niin ihania asuja ja vaattieita (:!

    ReplyDelete
  2. your style is epic!:) i love your looks;)

    ReplyDelete
  3. candyce: oi kiitti paljon! :)

    birgit: thanks a lot, i'm really glad you like it :)

    ReplyDelete
  4. mistä tuon vimpan kuvan musta hame on? =) ja paljon maksoi?

    ReplyDelete
  5. Pauliina: Se on ihan H&M:ltä semmonen 4,95€ hame :)

    ReplyDelete