Monday, June 07, 2010

S: this little game, that always ends the same

np. Frank Turner - Wisdom teeth --

Launtain juhla-asu:



mekko: h&m,
näköjään ois ollu ehkä vähän imartelevampi ilman tuota neuletakkia, mut täällä ainaki oli liian kylmä semmoseen asuun :c ps. tykkään ny mun hiuksista, ei oo ennää hirveesti keltasta *_*


Mua harmittaa ku tää mun postaustahti on taas hiipunu. Hankalaa ku ei viikolla oo oikeen mitään menoa mihinkään ni päivän asutkaan ei oo mistään kulmasta mielenkiintosia -.-' No onneks se mun Nellyn pikku paketti löyty tänään postilaatikosta, et ehkäpä siitä saa sitten taas seuraavalle postaukselle aihetta.

2 comments:

  1. Heippa Sarkku!

    Minulla olisi
    yksi postausehdotus,semmoinen juttu että menet erään NIMELTÄ MAINITSEMATTOMAN YSTÄVÄSI kanssa käymään tivolissa syömässä hattaraa.
    Kiitos jo etukäteen. :)

    Kesäisin terveisin:
    Pekka Töpöhäntä

    ReplyDelete
  2. Hyvä nimeltä mainitsemaoton ystävä a.k.a Pekka Töpöhäntä a.k.a MIRA: :-----D

    ReplyDelete