Wednesday, June 09, 2010

S: I like knowin' what is goin' on inside your head

np. Ylex

Nii joo tosiaan, mulle tuli Nelly.comista se paketti maanantaina:



4,95€, en mää ois varmaan muuten tilannu mut ku ei ollu postimaksuja viime viikolla ni aattelin että ku säästin ne ni voin ostaa vähä blingblingiä :---D


HAAREMIHOUSUT (!!!!?) :



Oon varmaan menettäny taas järkeni. Vastustin näitä pitkään, mut sitte jotenki vinksahtaneesti ne alko näyttää muilla bloggareilla hyvältä. No meikän piti sit kans kokeilla .. Emmää ehkä kuitenkaa kovin fiksulta onnistu näyttämään, mut super mukavat nuo Vilan yksilöt kuitenki on, eikä ne ny paljo maksanukaan - 16,95€. Tänäänki oli niin rento vaihtaa noihin lölleröpöksyihin ku saavuin tuskastuttavasta pääsykokeesta.

On mulla kuitenki jotain periaatteita mistä oon pitäny kiinni, en nimittäin oo yleisestä painostuksesta huolimatta löytäny tietäni vieläkään facebookkiin!



Nii ja hei, meikäpä alakaa ny järkkäilee teille sitä kissakassi-arvontaa, so stay tuned ! :>

3 comments:

  1. PURIKURAa vihdoin suomessa!! Tervetuloa Purikura Shopin avajaisiin maanantaina 28.6.2010 kello 12 alkaen! Shoppi sijaitsee helsingin Kaisaniemen metroasemalla fenniakorttelissa osoitteessa vuorikatu 14!

    http://purikurashop.fi

    ReplyDelete
  2. Jee, purikuraa ! Vielä ku ois varaa matkata Helsinkiin ..

    ReplyDelete
  3. nuo passaa mun mielestä sulle iha älyttömän hyvin, haaremit siis :)

    ReplyDelete