Thursday, June 10, 2010

P: Your hands they haunt me

♫ VersaEmerge

Mulla ei oo taas viime päivinä ollu inspiraatiota pukeutumiseen yhtään. Sen sijaan mulla on kyllä ollu inspistä esim. pianon soittoon, rullaluisteluun, ompeluun ja SingStarin laulamiseen.


Viime lauantaina oltiin tosiaan juhlistamassa vastavalmistuneita ja uusia ylioppilaita niinkin laadukkaasti kun meillä. Olin vähä aikaa kans ulkona mut sinne meinas jäätyä.

Asu oli tämmönen, tosin lopulta päädyin eri kenkiin. Kauheita kyllä nää alhaaltapäin otetut kuvat.. Ihastuin tohon kukkahameeseen Ginassa viime viikolla ja se oli pakko ostaa.

Otettiin näinkin laadukkaita kuvia Sarkun kans viime lauantaina. Kameran mukaan otettu siinä kolmen pintaan, eli toimintaki alko olla vähän levotonta.

Kitara tais olla ahkerassa käytössä ku kieliki oli katkennu :D

Tilasin tosiaan tossa viime viikolla vähän jutskia netistä.

Tämmöstä tuli, elikä Cybershopista clip on -pidennykset. Tuli semmonen ylitsepääsemätön mielihalu tossa pari viikkoa sitten saada oikeen pitkä kesätukka ja nyt ois semmonen. Pidennykset ei oikeesti erotu mun omasta tukasta tolleen ku kuvassa, kukaan ei nimittäin oo huomannu vielä niitä ellen oo ite asiasta maininnu! Olispa itelläkin ton pitunen letti.

Nellyltä tilasin punaset korkkarit ja semmosen mekon, mut kummatki lähti taas vaihteeks palautukseen. Oikeesti en vieläkää jaksa tajuta miten vammasesti se mekko oli toteutettu..

Oon kuvaillu kaikkee turhaa kun ei oo ollu mitään asujakaan sen koommin kuvattavana. Oon tuskaillu vaikka kuinka kauan vaatekaapilla joka aamu mutta vaikka se on täynnä, tuntuu että siellä ei oo mitään!

Tämmöstä mulla on näkyny viime aikoina jalassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Kesän 2010 arskat! Kuvasta puuttuu vaan uusimmat eli mustat RayBanit.

Ja tän kesän hatut. Haluaisin vielä vähän semmosen erilaisen olkihatun, oon ostanu jo 2 mut en oo lopulta tykänny kummastakaan ja esim. tuo kuvassa oleva meni tänään pikkuveljelle.

Eipä sen kummempia sitten, toivottavasti inspis pukeutumisen suhteen palaa pian takasin!

P.S. Terveisiä Heikiltä eli Hessulta x)

5 comments:

  1. ( Heikille terkkui takas !! ) Neidin tuol edustaa .. Kitara-parka, mulla o vieläki huono omatunto ko kumosin sen vahingossa 8(

    ReplyDelete
  2. Söpö tuo marsu :) Itselläni kuoli toinen marsuista sunnuntaina ja nyt pitää toivoa, että toinen ei kuole suruun :/ Se vaikuttaa kyllä jostain syystä tavallista virkeämmältä ja äänekkäämmältä, eh.

    ReplyDelete
  3. Sarkku: Heikki kiittää! Ollaan ihania... not always. Hehe ei se mitää varmaa menny muuten vaan poikki se kieli :D

    Kissankulta: On se välillä joo :) Voi ei :( Mulla kävi sama homma keväällä, toinen pojista kuoli yhtäkkiä. Pari päivää Heikki oli tosi masiksissa ja sen jälkeen (ainakin musta tuntu niin) paljon iloisempi jne ku aiemmin :D

    ReplyDelete
  4. Oi ihastuin noihi "2010 arskoihin" ja tohon pikkumarsuun ♥

    ReplyDelete