Friday, June 04, 2010

P: There's a vulture on my shoulder

B.o.B - Airplanes (Feat. Hayley Williams)

Onpa viikko taas vierähtäny nopeesti! Päätin etten ainakaan toistaseks postaa lisää matkakuvia, niitä oli edellisessä postauksessa jo aika paljon.

Räpsittiin rakkaan ystäväni Tarun kanssa yks päivä koulun pihalla kuvia :') Niin, mullahan siis on koko kesäkuu koulua. No ehtihän tässä 3 viikkoa jo lomaillakin..

Oon tosiaan tykästyny pitään ruutupaitaa tolleen. Tää kyseinen yksilö on ostettu muutama vuosi sitten KappAhlista. Harmi että lämpimät kelit loppu lyhyeen nii tämmösellekään asulle ei oo taas käyttöö.

Parhaita kesäjuttuja on uus mekko, mintunvihree kynsilakka, hatut ja ihanat tuoreet kasvikset ja hedelmät.

... Ja uus lehti.

Tein yks päivä uusimman Olivian ohjeen mukaan kylmää avokado-lime-kookos-keittoo. Oon haaveillu tämmösestä keitosta sen jälkeen ku olin Bangkokissa ja heti tuli Aasia tästä mieleen :) Nam. Hyvää jos ei syö liikaa.

Tämmönenkää asu ei oo ollu enää ajankohtanen tiistain jälkeen jollon mulla oli tämmöstä päällä. Oon näköjää vähä saanu reissussa väriä.

Kuvasin kans huvikseen mun kaikki tällä hetkellä omistamat kynsilakat. Haluaisin tehä jotku tosi kesäiset kynnet itelle :)

Keskiviikkona oltiin vähän puistossa istuskelemassa kavereitten kans ja myös myöhemmin pelattiin niin bilistä ku Toni Haukkaakin hyvin onnistuneesti :D Päätin nyt blurrata kaikki ettei tuu mitää sanomista ;) Mut ilma oli mitä mahtavin ja hauskaa oli!

Torstaina olin mummin 80-vee synttäripäivällisellä ja asu oli melkein sama kun edellisenäkin päivänä koska tykkäsin siitä niin paljon.

Sateenvarjo pääs kans messiin koska oli vaihteeks sateinen päivä.Annoin sille lahjaks mun reissutuliaisia, eli tosi hyvää paikallista punaviiniä pienen pullon ja taivaallista suklaata. Tota saa ehkä täältäkin tai ainakin jotain vastaavaa merkkiä.

Tänään sateet jatkuu ja tukka on kans sen näkönen. Laitoin pitkästä aikaa jalkaan liituraitahousut ja nuo kengät.

Mut joo, eipä tässä sen kummempia. Huomenna vois mennä juhlistaan "uusia ylioppilaita". Tilasin tänää uusia lävistyskoruja ja kesätukan, mut niistä lisää ens viikolla.

2 comments:

  1. Mistä toi ihana raitamekko oikein on! Mäki haluun!!! :p

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: H&M:ltä ostin tossa ehkä viikko takaperin, viimeks ku kävin ei enää ollu eikä oo näkyny nettikaupassakaan :(

    ReplyDelete