Tuesday, June 15, 2010

P: I'll be black

♫ MGMT - The Handshake

Tänää en oo tehny mitää mielenkiintosta mut päätin tulla silti postaileen, koska oon huomannu et tää useemmin postaaminen on paljon hauskempaa ku toi kerran viikossa meininki!


Löysin eilen kaappeja siivotessani mun rakkaimman paidan, eli Black Dahlia Murderin bändipaidan ♥ Oli pakko laittaa pitkästä aikaa päälle. Oon ilmeisesti näyttäny erittäin edustavalta tänää... Oikeesti bolero ja toppi ei riidelly sävyiltään noin paljoa.

Mulla on tosiaan ollu tässä muutaman päivän projektina vaatekaapin siivous ja nyt se on varmasti siistimpi kun koskaan.

Vielä tuolla olis vaikka mitä karsittavaa mut oon tyytyväinen siihen et tiiän mitä missäkin on ja pystyn jopa löytään tuolta jotain.

Laitoin kaikki ympäri kaappia valuneet vyöt yms. paitojen narut ja semmoset tollaseen pahvilaatikkoon.

Tän verran sain kasattua kirppikselle vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Vintillä oottaa vielä samankokonen kuorma.. Tarkotuksena ois ens viikolla roudata nää romut Second Hand Storeen, mut ilmoittelen lähemmin mikäli niin käy!

Oli pakko ottaa kuva ku vaihdoin mun taustakuvaa ja nyt se on paras. Ihanaa Montenegro-fiilistelyä joka kerta ku avaan koneen (n. 5 minuutin välein siis). Oon kaivannu tommosta maisemakuvaa taustakuvaks jo pidemmän aikaa mut ei oo löytyny kivoja. Ai niin ja vihaan pikakuvakkeita työpöydällä :D

Kuvailin tänää kukkia meidän parvekkeella, oon keksiny kaikkia sijaistoimintoja saksan sanojen lukemisen sijaan. Vielä 6 päivää kurssia jäljellä ja sit pääsen oikeesti kesälaitumille! ... Jossei lasketa sitä et mulla on heinäkuussa 12 työpäivää.

2 comments:

  1. Pakko kysästä, että opiskeletko OAMKin liiketalouden yksikössä jotain? :D Näytät jotenkin tutulta, niin kuin olisin joskus koulussa nähnyt. :D

    ReplyDelete
  2. nne: Juu opiskelen kyllä :D Siistiä :D

    ReplyDelete