Wednesday, June 23, 2010

P: Fixed at zero

♫ VersaEmerge (aaaa kuolen nii siistii!)

Ollaan saatu tänään ihan sikana uusia lukijoita, kiitos Nadjan postauksen! Huippua :) Toivottavasti tykkäätte meidän blogista ja jaksatte lukee jatkossakin meidän enemmän ja vähemmän hauskoja juttuja :D

Tänää on mun nimipäivä, jota en yllättäen muistanu ennen ku äiti lähetti tekstarin, ja VersaEmergen debyyttilevyn ilmestymispäivä, joten oon ollu tänää ihan mielissään. Kävin siivoon kirppispöytää ja vein sinne lisää vaatteita, aika paljon oli jo hävinny jee! Sehän on siis ainakin keskiviikkoon asti Second Hand Storessa. Pöytä nro 249 yläkerrassa.

Esittelin viime postauksessa mun H&M:n alennusmyyntilöydöt ja tänää ja eilen on ollu niitä uusia vaatteita päällä.

Eilen:

Tänään:

Päätin ilmeisesti vetää kultaöverit :D Jalassa olevat balleriinat on kans kultaset, ei valitettavasti näy kunnolla kuvassa. Tuo paita on aivan älyttömän ihana ja laskeutuu tosi mukavasti. Täydellinen kesäpaita!

Ostin kans yks päivä H&M:ltä semmosen rusettihiuspinnin ja askartelin siitä tänää tämmösen:

Eli siis ompelin sen pinniosan tilalle hakaneulan ku oon kaivannu tommosta rusettisysteemiä paitoja piristään :)

Oon fiilistelly tänää ja eilen näitä mun ja Sarkun taannoisen photoshootin kuvia. Hitsi kun sais näitä viel paperisena!

Meidän askartelutarviketilaus vois kans saapua niin kissakasseja ja ehkä jotain muutakin kivaa ois sit teille luvassa :)

3 comments:

  1. En ennen tienny tästä blogista mut just sen Nadjan postauksen kautta tulin kattomaan ja rakastuin teijän blogiin<3

    ReplyDelete
  2. Ihana tuo kultanen asu! love <3

    ReplyDelete
  3. SaiA: Hihi kivaa <3

    Anonyymi: Kiitti :)

    ReplyDelete