Sunday, June 20, 2010

P: The eagle sure has landed

♫ Raised Fist

Moi pitkästä aikaa! Ekaks muistutan teitä et KISSAKASSIARVONTAAN EHTII OSALLISTUA VIELÄ HUOMISEEN (MAANANTAI) KLO 12 ASTI!

Toinen ilmotusluontonen asia on et huomenna mun vaatteita, kenkiä yms. löytyy Oulun keskustan Second Hand Storesta pöydästä 249 :) Pääsen viemään tavaroitani sinne vasta yhden jälkeen et ihan aamusta siel ei oo viel mitään. Oon hulluna lajitellu ja hinnotellu tänää vaatteita, kenkiä ja laukkuja ja oon kans mm. pessy kuudet tennarit. Toivottavasti saan suunnilleen kaikki myytyä. Pöytä on varattu ainakin näin alustavasti ke 30.6. asti, otan toisen viikon lisäks jos tuntuu et sille on tarvetta.

Tämmönen asu mulla oli eilen. Tuo naru kuuluu oikeesti yhteen toiseen paitaan, mut tarttin tohon jotain korostaan vyötäröä et paita ei näytä mun päällä ihan human tent sectionilta ostetulta.

Kävin lauantaina vahingossa katteleen kans H&M:n alet (en muistanu et ne oli alkanu) ja vaikka lupasinkin itelleni eka et oon Luleån reissuun asti shoppailematta, niin en pystyny oleen vastustamatta paria kivaa juttua.

Nää oli kaikki vaan 7€, eli ei tullu onneks kovin kalliiksikaan.

Tätä oon katellu normaalihintasenakin, mut onneks en aiemmin ostanu tota. Tuo on kivan 'painava' päällä. Voin kuvitella yhdistäväni tän kultasiin ballerinoihin.

Tätä oon kans joskus katellu mustavalkoraitasena. Tää on kuitenki vähän pirteempi kesäksi ja oon kaivannu jotain tommosia yksinkertasia kivoja mekkoja. Aattelin laittaa tän ens torstaina päälle ku mennään kattoon Sex and the Cityy tyttöjen kans.

Viimesin ostos oli sit tää Minni-paita (yllätys!) mallia teltta. Oon katellu tätäki moneen kertaan mut onneks oon aina lopulta jättäny tän ostamatta. Mukava rentoilupaita ja tietty parhaalla printillä. Tai oikeestaan toisiks parhaalla, jos mun yks t-paita-projekti koskaan valmistuu ;)

Mut nyt lähen viel pakkaan kamoja kasseihin et voin sit käydä nakkaan ne kirppikselle huomen.

2 comments: