Saturday, June 12, 2010

P: Can't see why you won't figure me out

♫ Pitbull feat. B.o.B - Across the World

Eilen oli ihan punanen päivä, kuten tuutte varmaan tästä postauksesta huomaamaan. Kävin hakeen uuden netin itelleni, sekin tuli punasessa paketissa! Oonko pikkusen into piukalla ku nopeutta on varmaan kuus kertaa enemmän ku edellisessä.

Tämmösellä asulla hengailin eilen, oli kivan lämmintä ja aurinkoista pitkästä aikaa ja päätin kääriä farkkujen lahkeet ylös (sen verran ku ne nousi eli ei paljoo). Kuvausolosuhteetkin oli mitä mainioimmat, vaihteeks.

Aurinkolasit RayBan. Laukku kirppis. Farkut Cheap Monday. Ballerinat Lauran vanhat, Amsterdamista. Raitapaita, bolero ja ankkurikoru H&M.

En voinu vastustaa noita Minni ja Mikki -hiusjuttuja H&M:n lastenosastolla yks päivä. Yllättävää :D

Eilen sain vihdoin postissa mun Crazy-Factorylta tilaamani lävistyskorut.

Käytän korvissa aina tommosia silikoniplugeja, ne on helppohoitosimmat ja kätevimmät. Tilasin 14mm kokoset. Oikeella puolella on noi mun vanhat 12mm kokoset.

En voinu vastustaa myöskään pinkkejä silikoniplugeja! Niin edelleenkin jos jotain kiinnostaa niin myyn mun vanhat 8mm - 12mm plugit pois, halvalla irtoaa!

Mut joo eipä tässä mitää muuta sen fiksumpaa sit ollu, oon ihan dead töitten jäljiltä ja en tiiä pitääkö tästä suunnata viel johonki lauantai-illan viettoon.

5 comments:

  1. vou :O pitäiskö kokeilla kans silikoniplugeja ^^ Just viimeks tänää kattelin crazy factoryn koruja ja ajattelin tilata, paljon noi tuli maksaa? ja paljon oli postikulut? :)

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Juu kannattaa, ne on paljon paremmat mun mielestä ku esim. metalliset tai varsinki akryylit. Crazy Factorylta oon tilannu viimeset 3 vuotta kaikki lävistyskorut, postimaksut on aina vaan sen 5€ ja viikossa tulee perille. Silikoniplugit oli muistaakseni sen 1,40€/kpl.

    ReplyDelete
  3. Onko sulla minkälaisia 10mm koruja, oisin kiinnostunut jos jotai kivoja (+ oon itekki Oulusta eli vois melkis hakiakki :D) Pistä mailia jos löytyy tuota kokoa:

    thckoitin@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. aaaaa oon totally menettäny sydämeni venytyskoruille! omnommm. 12 mm korut voisi kiinnostaa, millä tsydeemillä sitten niitä makseltaisiin?

    ReplyDelete
  5. skewi: laita mulle mailia lippisvene @ hotmail.com tai laita tähän oma sähköpostiosoittees niin voin laittaa sulle kuvii :) maksu onnistuu helpoiten silleen et laitat rahaa mun tilille :) postimaksuja ei tuu.

    ReplyDelete