Tuesday, May 25, 2010

S: let it pour and soak you through

np. bullet for my valentine - the last fight --

Koska en saanu sitä Fashion Against Aids -leoperttimekkoa, oli mun "pakko" mennä hakee uus hame muutamia juhlia varten. Oli tarvetta myös college-shortseille, joita oonki metsästäny jo varmaan 2kk ja nyt niitä oli vihdoin tullu h&m:lle tuommosina taskullisina. Määhän tosiaan kävin viime viikolla juoksulenkillä, ja olisin tarvinu noita sillon, ku en ihan kehtaa lähtee juoksemaan mun tankotanssi-shortseissa koska ne on _lyhyet. Ostin kans perus mustan topin, koska siis omistan kaks vastaavaa, mut ne on jo niin vanhoja ja kutistuneita et molemmat yltää suunnilleen napaan :----D


h&m: 7,95€, 19,95€, 4,95€


-, gina tricot, h&m, titiMadam, ite tehty, Seppälä



ylärivi: EMP, Seppälä

Marin tekemä (huonosti näkyy >: ), ite tehty - idea Nadjalta, Seppälä, ite tehty, Seppälä, Mintun tekemä


kävin äsken kuvailemassa mun hienoimpia koruja ja keksin maailman parhaan kuvauspaikan roikkuville jutuille; pyykkinaru !


Mun piti postata jo eilen näistä jutuista mutta en sitte ehtinykään ku mulla on semmone pikkunen projekti kesken ku mun äitin viime vuotinen synttärilahja .. Sillä oli eilen synttärit ja tänä vuonna lahja luovutettiin ajoissa, mut viime vuotinen on edelleen vähän kesken :') Siitä lisää varmaan huomenna kunhan saan sen valmiiksi !

5 comments:

  1. tuo ruusuhame on kummitellu mun päässä liian kauan. :c nyt vielä enemmä. toivottavasti mun kokoja on vielä jälellä!

    p.s. joku hieno päivä mennään käymään tivolissa!!

    ReplyDelete
  2. Hei terve moro.
    Olin siis aikoinaan wickedious-foorumilla! Siitä tosin on aikaa jo pieni ikuisuus! :D Mutta khyllä, sama tyyppi kyseessä. Mutmut, kuka sie oot? Jospa sattuisin muistamaan sut?

    ReplyDelete
  3. mira: ostaosta :---D oot ansainnu sen :3 ja mennäääään !

    vivad: hahaa, mää muistin sut noista sun kuvistaki, tai siis sillonhan sulla oli tummat hiukset, mut sun silmät muistu mieleen :'D meikä oli sillon nikillä Gwendolyn ja mää muistan et sanoit mulle kerran et "älä leikkaa otsatukkaa!" ku kyselin et kannattaako ja sit leikkasin kuitenki :----------D

    ReplyDelete
  4. eikä, vitsin ihania koruja! varsinkin nuo lintuset ja yksisarvinen :3

    ReplyDelete
  5. inkeri: kiitti, linnut ja yksisarvinen on munki lemppareita : D

    ReplyDelete