Monday, May 31, 2010

S: just don't regret the things you can't undo

np. Disco Ensemble


No nyt kävi näin ..


..että ostin lauantaina talvikengät ! :') Andiamossa oli alessa 70€ ja mun kaikki talvisaappaat on ihan atomeina, joten tein äitin kans vähä ikkunanpesudiiliä jne. niin se suostu kustantamaan nuo mulle :3


Tästä innostuneena mulla on ollu ny pari päivää aikomuksena viiä mun kesäkengät ulkoilemaan:

-skopunkten, dinsko, h&m, bianco


-Citymarket 3€ ! =D Nuo on ollu useemmallakin kaverilla lainassa ku niitten omat kengät ei ookkaan kestäny pitkää kävelymatkaa ..

-Mun converset on jo aika hyvin palvelleet. Vuonna 2004 oon nuo kotiuttanu ja useemmat festarit on yhdessä nähty. Nuo on joskus tosiaan olleet mustat ... Oon tässä miettiny näiden korvaamista uudella parilla, mut en mää millään raaski :c

-paljettitennarit & valkoset tennarit h&m



-bianco, citymarket, citymarket, japani, bronx, liettua


-huom. ei citymarket tällä kertaa vaan prisma :--D vagabond, h&m


-vanssit thaimaasta, bianco, topsport


-h&m, kappahl, bianco, ellos

Onhan noita, mut ei lähellekään niin paljon ku Pepalla, joka muuten on palautunut reissultaan ! Toivottavasti päästään pian kattelee sen matkakuvia :3


Nii ja hei, tarkkasilmäisimmät varmaan huomasivat et tuo banneri on taas vaihtunu ..... Soriiii. Mua alko vaa ärsyttää se jotenki ja halusin sillai monipuolisemman, joten toivottavasti tekin tykkäätte tosta yhtä paljon ku mää ite. Koska Pepa piti päänsä, tausta sai jäähä vaaleenpunaseks edelleen x) Laitoin myös tuohon sivupalkkiin noi naamakuvat ku onhan se varmaan ihan kätevää jo tuosta nähä ketkä tätä blogia kirjottelee.

2 comments:

  1. ei vitsit, miten paljon kenkiä :--D oon myös vähän kateellinen noista converseista, että miten ne ovat kestäneet noin monta vuotta. mulla on aina irronnut niistä pohja, ja jonkun vuoden 2004 jälkeen oon varmaan omistanut ainakin neljät sittemmin hajalle menneet converset :p

    ja hieno on banneri myös!

    ReplyDelete
  2. inkeri: No ei tossa vielä mitään, Pepalla on varmaan tällä hetkellä joku 80 paria kenkiä :----D Mut hei, oikeesti noissa on hirveesti reikiä noissa Converseissa, että ei noita oikeesti voi enää käyttää muualla ku festareilla :'D

    kiittii ! <:

    ReplyDelete