Friday, May 28, 2010

S: I can't find the words to make it sound unique

np. Kate Nash - I hate seagulls --

Hius-angstin lisäks mun päivään on kuulunu hillitön tyytyväisyys siitä että oon saanu huoneeni vihdoin siistiksi. Emmää tiiä kiinnostaako kettään, mutta oon ite niin fiiliksissä että kuvasin todisteita tännekin näytille. Ja ok, mulla on ihan hulluna tavaraa, ku oon asunu täällä 20v ni on ehtiny vähän kertyä kaikkee ja oon melkonen hamsteri, joten en oo oikeestaan ikinä osannu heittää mitään pois. Eli siis jonku muun kriteereillä tää näyttää varmaan edelleen kaatopaikalta, mutta meikä viihtyy. Ehkä nyt sitte älyän jättää osan kamoista taakseni ku vihdoin pääsen kesän lopussa luultavasti muuttamaan omaan kämppään.




Meikähä siis kierrättää .. Kierrätystilityspostaus tulossa, beware.






Tilasin tänä vuonna äitille synttärilahjaks hiirimaton missä oli mun kuvaama kuva, ja tilasin samalla itelleniki vastaavan ku mulla ei ollu ees hiirimattoa ö.ö


ps. jotenki tuntuu et meen taas alamäkee tän blogin kans. Tai sillai et ku välillä onnistu saamaa tosi mielenkiintosia kuvia omastaki mielestä ja nyt taas kaikki tuntuu olevan vaan ihan plaa :c


8 comments:

  1. siis eikä, aivan ihana huone :3 tosi kodikkaalta näyttää ja noi pandat sängyllä ... oioi!

    ReplyDelete
  2. ooi ihana huone ;_; ! ihanan kodikas ja tommoi voii haluun kans kivan huoneen! :D

    ReplyDelete
  3. heii pakko on kysyä paljon maksoit siitä sun ghd:stä? ihana huone myös ♥ :3

    ReplyDelete
  4. inkeri: kiitos *____* Pandasuku kiittää myös ! :3

    iina: Kiitos <3 Tää huone on vuosien evoluution tulos :---D

    Iitu: Yhyy, anteeks, en mää tiiä ku se oli lahja >.< Mut vähempi se makso ku Suomessa, isä nimittäin tilas sen Ruotsin puolelta.

    ReplyDelete
  5. maailmanpyörä: kiitos palijon :3

    ReplyDelete
  6. Apua, oon lukenut teidän blogia kohta vuoden ja tykkään tästä ihan simona, en vaan oo uskaltanut koskaan kommentoida mitään :D

    Mutta aww, sun huone! Ite oon noista sisustusjutuista enemmänkin kiinnostunut ja pakko sanoa, että näyttää ihan mielettömän söpöltä ja kivalta. Täältä saa näköjään pukeutumisinspiraation lisäksi sisustusinspiraatiotkin :3

    ReplyDelete
  7. Emma: Voi ihana, kommentoi ihmeessä useemminkin, ei me purra ! : D Pelastit just mun päivän tällä kivalla kommentilla !

    Kiitos ! Mää aina jotenki koen et tää huone on nii täynnä tavaraa et tää ei voi kyllä inspiroida ketään, mutta vähänkö kiva jos se niin teki :3 Mää tosiaan muutan varmaan parin kuukauden päästä, että sitte varmaan tulee paljon enempi sisustusjuttuja ku on enempi tilaakin sisustaa x3

    ReplyDelete