Monday, May 10, 2010

P: Waving goodbye to you is my plan

Moikka taas pitkästä aikaa! Lupasin esitellä niitä mun kirppisostoksia. Innostuin vähän kirppisteleen viime viikolla ja käväisin kahtena päivänä Second Hand Storessa ja piipahdin kans Second Top -putiikkiin, josta ei kuitenkaan mitään tarttunut matkaan.

Ichin toppi 4€. Tuo on vähän reilun kokonen mut muuten tosi hyvän mallinen. Olin tolla asulla ulkona keskiviikkona. Nahkatakki JSFN, farkut Cheap Monday, seepraballeriinat H&M.

Ghettoblaster-kassi 1€, ostin tän kauppakassiksi.

Ruskeet Vansit 3€.

Perjantain asua, tykkäsin tosta aika paljon. Olin tällä asulla kenkiä lukuunottamatta myös Teatrian 5v-synttäreillä perjantai-iltana. Resterödsin uusi toppi kirpparilta 4€. Tää on tosi ihanaa materiaalia. Wet lookit Gina Tricot. Nilkkurit Skopunkten. Bolero ja ankkurikoru H&M.

En tajua miks en oo käyttäny tota boleroa, ostin sen maaliskuussa. Täydellinen melkein asuun kuin asuun!

Ostin mustat farkut kirpparilta ja leikkasin niistä shortsit. Pakko oli parin viikon päästä koittavalle reissulle saada jotku shortsit. Mitä ootte mieltä, jätänkö ton pitusiksi vai leikkaanko vielä vähän lyhyemmiksi? Lahkeet on oikeesti samanpituset keskenään, kuva vääristää :D

Ostin myös eurolla harmaat caprifarkut, joista aattelin kans leikata shortsit. Tulin semmoseen päätökseen että kaupasta on turha ostaa valmiiksi leikattuja farkkushortseja, ne on ylihintasia ja yleensä liian lyhyitäkin.

Sain perjantaina mun uuden pankkikortin! Oonko pikkusen mielissään tosta kuvasta, just mun tyylinen :D

Reissua varten hankin myös uuden bikiniyläosan, vaikka olinkin luvannu itelleni etten osta enää uusia bikineitä tälle kesälle (mulla on varmaan viidet), mutta mun entinen musta yläosa on vähän huono ja kun tossa on tuo pääkallokin niin en voinu vastustaa. Gina Tricot 7,90€.

Äitienpäiväaterialla olin liikenteessä tämmösellä asulla, josta tykkäsin kans aika paljon. Hame tarttu mukaan tossa yks päivä H&M:n alesta (7€). Korkkarit on ostettu viime kesänä kans H&M:ltä. Ne sopi mun mielestä täydellisesti tuohon hameeseen.

Leivoin kans äitienpäivänä parmesaanimuffinseja uusimman Pirkka-lehden ohjeen mukaan (siis se lehti mitä saa K-kaupoista ottaa esim. kassalta). Nuo ei ollu kyllä ihan niin maukkaita kun leivoin suoraan ohjeen mukaan. Ens kerralla vois lisätä noihin ainakin vähän suolaa ja ehkä jotain chilia tms.

Mutta eipäs tässä muuta, nyt pitäs alkaa pakkaileen huomista ex-tempore Rukan-reissua varten. Ollaan siellä kavereitten kans torstaihin :) Palaillaan ehkä sitten siis.

2 comments:

  1. entä jos käärisit noita shortsien lahkeita lyhyemmiks leikkaamisen sijaan? :)

    ReplyDelete
  2. nadjastrange: hyvä idea mut ei noi kääntyny oikeen sillee ku halusin :( taidan jättää ne tommosiks :)

    ReplyDelete