Friday, May 21, 2010

P: Moi j'attends qu'elle

np. Nouvelle Vague - Aussi belle qu'une balle

Mun pitäis olla tekemässä jotain ihan muuta ku postausta, koska tää tyttö lähtee parin tunnin päästä junalla kohti Hämeenlinnaa ja huomenaamulla Kroatiaa ja Montenegroa! Jee!

Mut tulin kuitenkin postaamaan vielä mun lempparit mun ja Sarkun tiistaisesta photoshootista.

Mikä kuva on ollu teidän lemppari? Tykkään kyllä näistä ja kans meidän uudesta ulkoasusta tosi paljon! Tekis mieli teettää noista kuvista semmosia A4-paperiversioita. We'll see.

Mulla ois ollu muutakin postattavaa mut jotenkin noitten kuvien jälkeen ei jaksa alkaa laittaa tähän mitään blurraantuneita peilikuvia eilisen ranta-asusta.. Anyways sorruin taas ostaan KappAhlista tommosen cupcake-huulirasvan, ostin vuosi sitten tommosen suklaaversion :) Nam nam.

Varmaankin jotain reissuaiheista postausta luvassa viikon päästä!

2 comments:

  1. Kiva että näitte noin paljon vaivaa noiden kuvien takii, kuvista tuli tosi hienoja!

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Kiitti :3 Mää ny vastaan tähä vaikka onki Paulan postaus, mutta joo, kannatti kyllä nähä vaivaa, oon itteki tosi tyytyväinen <:

    ReplyDelete