Thursday, May 06, 2010

P: Après ma vie...

Moi pitkästä aikaa! Musta tuntuu et oon kadottanu punasen langan tän blogin kirjottamisen kans viime aikoina. Pitäis varmaan tehdä jotain asialle mut en tiiä mitä. Anyways, luvassa sekalainen seurakunta päivän asuja viime päiviltä.

Leikkasin shortsit äidin vanhoista vaaleansinisistä Leviksistä ja kavensin niitä hieman. Tykkään tosta shortsit-sukkikset-ylipolvensaappaat yhdistelmästä tosi paljon, mut se ois vielä parempi mustilla shortseilla ja läpinäkyvillä sukkiksilla. Mun pitäis äkkiä löytää jostain mustat shortsit että saisin ne 2 viikon päästä lomalle mukaan.

Tämmösellä asulla olin liikenteessä viime viikon Pre vappu -bileissä. Ostin ton hameen viime Tukholman reissulla JC:n alesta.

Oon kans viihtyny tosi paljon farkut & tennarit -yhdistelmässä. Ehkä vähän liiankin paljon. No, ainakin löysin uuden kuvauspaikan päivän asuille :D Tuo Minni-paita on näköjään jääny vähän isoksi, yhyyyy.

Toinen asu jossa oon viihtyny paljon, on pitkä neuletakki ja mustat wetlookit -yhdistelmä. Piti ostaa uudet wetlookit mun edellisten not-so-wet-lookingien tilalle, jotka kaiken lisäksi tippuu jalasta. Ostin noi Ginasta ja ne on kyllä superkiiltävät! Ostin samalla kans ton raitaneuletakin.

Jalassa kuvassa oli nää seepraballeriinat, joita oon käyttäny nyt melkein joka päivä tällä viikolla. Tosi kivat ja tuo mukavan piristyksen asuun kuin asuun, nää sopii värinsä puolesta lähes jokaisen asun kanssa. Tekis tosi paljon mieli käyttää enemmän kyllä korkkareita.

Oon nyt muutaman viikon tuskaillu mun hiusten kanssa kun mun edellinen pinkissä pullossa oleva Studio Line -lämpösuoja loppu ja sitä ei oo ollut Anttilassa. En tiiä sit onko ne lopettanu sen tekemisen kokonaan? Anttilassa ei ollu mitään muuta suihkutettavaa lämpösuojaa mutta tajusin onneksi käydä tsekkaamassa ruokapuolen tarjonnan ja siellä oli tota Tresemméen lämpösuojaa.

Tuo on nyt mun uus lemppari, maksoi 9€, tässä on mun mielestä kiva tuoksu ja tuota on helppo suihkuttaa koko tukkaan ilman että sitä ainetta tulee vaan semmonen läntti yhteen kohtaan. Suosittelen!

Mulla ois muutamat kirppariostokset esittelemättä, voisin ehkä tehdä asialle jotain lähipäivinä ;)

No comments:

Post a Comment