Sunday, April 04, 2010

S: love is our resistance

np. Muse - Resistance



Moi oon elossa ! Ollu hulluna häslinkiä täsä viimesen viikon aikana ni ei oo paljo ehtiny asuja kuvailemaan ja ostoksiakaan en oo tainnu tehä. Leffaan oon kyl ehtiny ja alkoholisoitumaankin pari kertaa .. Tosiaan yks suuri stressin aihe on koulun kanssa tehtävä matka Liettuaan - kahen vuorokauden päästä istun lentokoneessa :3 En oikeen osaa oottaa mitään, mutta on tosiaan jouduttu tekee kaikkia tehtäviä matkaa varten ja vielä ois tekemistäki.




^ ostin Haaparannasta karkkia tosiaan sillo öö .. kuukausi sitten? Meikä tosiaan kerää noita Pez-ukkoi ni pitihä se Kitty-chan kans saada kokoelmaan :3



Laitoin viikko sitte tekoripset kaverin synttäreitä varten ja mun äiti ei muka ees huomannu eroa :----D




Sain muuten alaraudat kans viikko sitten :') Yks osa irtos heti mut onneks sain käytyy maanantaina laitattamas sen takas, koska muute olisin joutunu olee ilman 3 viikkoo -.-





Sit eile meillä oli bileet:








Ystäväni Tupsu oli mielissään ku sillä oli uus hiusväri ja ku tein sille vielä ghd:llä kiharat ♥




(Y) ♥


Vois palata huomenna asiaan jollai järkevämmällä setillä sitte ..

11 comments:

  1. Moiii!<3
    Oon se tyyppi joka teille tuli höpiseen cabaretissa sillon pari viikkoo takaperin :D
    Lupasin kommentoida tänne ja teenki sen vasta nyt tyylikkäästi myöhässä! -.-
    Hauskaa matkaa sarkulle! :)
    -Laura

    ReplyDelete
  2. Laura: Voi ihana <3 : D Vähä me oltiin mielissään ku tulit sillon juttelemaan :3

    Nii ja kiitos ! <:

    ReplyDelete
  3. Jess! Kiva lukea täälläkin uutta postausta taas.
    Oletteko te siis serkuksia? Selvis sekin juttu vastikään mulle. Hih.
    Hauskaa pääsiäistä sinne ja kiva lueskella näin ihanaa blogia! :)

    p.s. Olisi ihana jos tekisit videopostauksen taas pian.

    ReplyDelete
  4. Tepa: Vielä kivempaa on kirjotella tänne kun on noin ihania ja piristäviä lukijoita :>

    Siis eiii, ei me olla mitään sukua, tutustuttiin lukiossa ja siitä asti ollaan oltu tosi hyviä kavereita :3

    Ja hei kiitos ja super hyvvää pääsiäistä sullekin ! Voisin tosiaan tehä taas videopostauksen, kiitti ideasta :3

    ReplyDelete
  5. voi kakka jos oisin tienny että keräät noita pez-jäbiä niin oisin ostanu sulle semmosen E.T:n.........

    ReplyDelete
  6. p.s. jostain mystisestä syystä mulla eiolÊ sinun numeroo ennää niin en voinu pistää tekstaria, että paljollako tekisit geelaukset mun kynsiin? :o

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Mikä canonin kamera siulla on?

    ReplyDelete
  9. miwa: pitää miettii, oon kahtakymppii yleensä pyytäny mut en sit tiiä pitäskö mun antaa sulle alennusta myöhästyneeks synttärilahjaks : DD

    anonyymi: canon eos 50D :3

    ReplyDelete
  10. no ei se kakskytä euroo oo paha, voin kyllä iloisin mielin maksaa sen! OLENHAN RIKAS MIES. ensi kuussa....

    ReplyDelete