Wednesday, April 21, 2010

S: I'd rather be with your friends mate 'cause they are much fitter

np. Kate Nash - Foundations

Tidii, viimestä viikkoa Kälviällä viiään ! Just äskenhän tää koulu alko .. 8kk sitte : | Mitäs tässä, portfolioo oon paniikissa vääntäny, vielä ois itsearviointi tässä työn alla. Alko vähä tylsistyttää tuo niin päädyin sitte bloggeriin jotenki mystisesti, joten jospa sitä esittelis vähän unohtuneita ostoksia. Oon kyl nii räjähtäneen näkösenä kulkenu täällä että asukuvia tuskin tulee ennen päättäjäisasua :')





Unohin esitellä nää kengät tosiaan .. Liettuasta 30€:llä < 3






Rise Against -huppari makso emp:llä 62€ ... Ois niinku varmaan mun kallein paita ikinä : | Mut RA on mun lempparibändi ja tykkään tosta hupparista niin paljon et oli sen rahan arvosta *_*






Kokkolan Hemtexissä oli joku outlet-meininki menossa, joten ostin neljä tommosta ruusutablettia (1€/kpl) ja kaks ruusutuikkukuppia (1€/kpl). Pittää mennä varmaan hakee vielä yks suihkuverho vaikka mulla ei oo vielä suihkua eikä sen pahemmin kämppääkään :'D


Semiturha postaus, mut piti keksiä jotain sijaistekemistä tuolle itsearvioinnille .. Sitä paitsi jos on pari päivää postaamatta ni tulee vierotusoireita !

No comments:

Post a Comment