Tuesday, April 27, 2010

S: ei voi keksiä otsikkoa ilman musiikkia :c

np. Salkkarit ..

Oho, koulu loppu ! Ja jotenki oon päätyny jo töihinki ö.ö' Ei mulla ny mitää vakituista hommaa oo, mut kiireapuna oon nyt pari päivää ollu mainostoimistossa ja vähän saman tyylistä hommaa ois muualla ehkä luvassa myöhemmin. Aika siistiä silleen, oon nimittäin hakenu jotai siivoustöitä ilman et on tärpänny ja nyt oonki päässy tekee tommosta hommaa mistä oikeesti tykkään :3


Mut palataanpa vielä viime perjantain päättäjäisten asuun:




Lauantaina eksyin Stockmannille ja sinnehän on tosiaan tullu Cheap Mondayn vaatteita, joten arvatkaa vaan sorruinko:



24,90€


Lauantaina oli myös mun pikkuveljen 18v. bileet, ja ainoo vähänkään asua näyttävä todiste on tämä:



Meillä oli hattubileet :')


Mitäs muuta, Ruisrock-liput ostettu vaikka viime vuonna väitin että en lähe sinne enää ikinä .. Nii se vaa Rise Against pistää periaatteet uusiks xP

2 comments:

  1. Kiitos vinkistä. Täytyy käyda kurkkamassa noi cheap mondayn kuteet:)

    ReplyDelete
  2. cara: varaudu lompakon kevenemiseen :'D

    ReplyDelete