Thursday, April 15, 2010

P: Music is my beach house, music is my hometown

np. CSS - Jager Yoga

Muutama ihan kiva päivä ollu tässä, tosi lämmintä ja aurinkoista, mikä mun kohdalla tarkottaa hyvää päivää :D

Maanantaina mulla oli tämmöstä päällä:

Sunnuntaina ostetut kengät ja villatakki. En oo yleensä oikein leggings-ihminen, mut mun mielestä tässä asussa ne toimi aika hyvin ja ainakin paremmin kuin farkut.

Löysin jostain kätköistä nuo isot violetit korvikset ja käytin niitä tällä viikolla kahtena päivänä, koska ne oli mun mielestä niin kivat. Ostin nuo alunperin pari kuukautta takaperin synttäriasuun, mutta ne jäi sitten käyttämättä silloin.

Tämmösiä kenkiä oon käyttäny tällä viikolla. Ihanaa kun pystyy jo käyttään kaikkia avonaisia tms. kesäkenkiä!

Tiistaina oli tämmönen asu. Sain uudet mustat Cheap Mondayni vihdoin kavennettua.

Eilen päätin aloittaa kuun loppuun kestävän shoppailulakon, mutta sitä ennen ostin Ginasta tommosen iiiihanan täydellisen pääkallopaidan. Farkut tosiaan saa mut näyttään läskimmältä, ainakin kuvissa..

No joo mut nyt menoks! Mulla alko viikonloppu jo tänään joten ihanaa viikonloppua kaikille! :)

2 comments:

  1. sulle käy paljon paremmin farkut kuin legginssit. Eka asu on vähän tökerön näköinen, farkut ois siinä toiminu ehkä paremmin.

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Kokeilin farkkujen kans ja nuo oli paremmat.

    ReplyDelete