Friday, April 09, 2010

P: It's like writing to your army application "btw, I'm gay"

np. The Black Box Revelation - Do I Know You

100 Facts

1. Mun oikea nimi on Paula Karita, mut lähes kaikki sanoo mua Pepaksi.
2. Muita suosittuja lempinimiä ovat esimerkiksi Pentagon, Stepa ja Stuba.
3. Oon 21-vuotias. Haluaisin olla 18v.
4. Lähden syyskuussa Ranskaan vaihtoon, Lyoniin.
5. Olen Ranska-obsessoitunut. Ranskan lisäksi osaan englantia, ruotsia, saksaa ja espanjaa.
6. Mun porukat on muusikoita ja mun unelma-ammatti on säveltäjä-sovittaja-kitaristi.
7. Teen koko ajan uusia biisejä, mutta niissä kestää koska en oo mihinkään ikinä tyytyväinen ja deletoin uutta matskua suunnilleen sitä mukaa kun sitä tulee.
8. Oon soittanut aikoinaan 5 vuotta viulua konservatoriossa. Lisäksi oon kokeillut mm. pianoa, kontrabassoa, rumpuja, sähköbassoa ja poikkihuilua. Kitara on ainoo mihin jaksan panostaa.
9. Vihaan niitä kalsari-farkkuleggingsejä. Kenenkään perse ei näytä hyvältä niissä. Lisäks ne on aivan helvetin epämukavat ku niitä saa kiskoo koko ajan ylöspäin välttyäkseen makkarankuori-efektiltä.
10. Alotin bloggailun syksyllä 2008.
11. Mulla on 80 paria kenkiä.
12. Etin jatkuvasti uutta musaa ja lempibiisit ja bändit vaihtelee koko ajan.
13. Mutta mun 2 ykköslempparia on silti aina ja ikuisesti The Strokes ja From First to Last.

14. Mun tänhetkiset lempibiisit on KSM - 2 Guitars, Bass and a Drum ja VersaEmergen Past Praying For sekä Moments Between Sleep.
15. Oon huomannu et kuuntelen tosi paljon bändejä joissa on naislaulaja tai jotka on kokonaan muijabändejä.
16. Mun tänhetkinen ykkösobsessio on KSM:n loistava kitaristi Shae Padilla.

17. Oon avannut viimeks mun telkkarin kuukausi sitten, digiboksin kello on edelleen talviajassa :D
18. Sen sijaan seuraan koneelta joka viikko 14 eri TV-sarjaa (......... :D)
19. Mun lempikirjoja on Harry Potterit.
20. Mutta mun lempikirjailija on Virginia Woolf.
21. Oon huomannu tykkääväni enemmän naiskirjailijoista.
22. Rakastan kesää.
23. Toukokuu on silti mun lempparikuukausi.
24. Vihaan talvea ja syksyä sekä kylmää, lunta ja pimeetä.
25. Isona haluan asua jossain aurinkoisessa maassa suht isossa kaupungissa meren rannalla, kerrostalon ylimmässä kerroksessa johon paistaa aamuaurinko.
26. Haluan 2 koiraa, pomeranianin ja jackrusselinterrierin, sekä valkosen poikakissan jonka nimeksi tulee Oliver.
27. Mulla on marsu, jonka nimi on Heikki.
28. Edesmennyt Viivi-marsu on silti mulle kaikkein tärkein <3 (kuvassa vasemmalla)

29. Aion päästä ens vuonna Helsinkiin opiskeleen jotain musiikkialaa.
30. Kaverit ja ystävät on mulle kaikki kaikessa (perheen lisäksi).
31. Seurustelu on mun mielestä tylsää mutta aattelin että tänä kesänä vois huvikseen seurustella jos joku löytyy koska haluan välttää tylsyyden sekä yksinolon.
32. Oon kauhee ja mun käsitys seurustelusta ja miehistä on todella kieroutunut.
33. Josta voin tietysti syyttää rakasta äitiäni :D
34. Mun tyylin kulmakiviä on Cheap Mondayn pillifarkut, pitkät topit, korkeavyötäröiset hameet, mustat sukkikset ja nahkatakki.
35. Tykkään käydä paljon leffassa.
36. Oon töissä sillon tällön R-kioskilla sekä raviradalla kalja-, makkara- ja toto-myynnissä.
37. Ironista on että inhoan hevosia ja kaljaa.
38. Mun lempialkoholijuomia on skumppa ja kuiva omenasiideri.
39. Mun lempidrinkkejä on rommikola ja long island ice tea.
40. Tykkään tosi paljon bilettää ja käydä ulkona.
41. Opiskelen tällä hetkellä international businessia.

42. Oon kasvissyöjä mut en koskaan jaksa mainita asiaa koska mun mielestä on aivan sama mitä ihmiset syö.
43. Mun on pakko syödä vähintään 4 tunnin välein. Päivä on pilalla jos ruokailurytmi on sekasin :D
44. Syön enimmäkseen keittoja ja salaatteja.
45. Oon pelannut lätkää 8 vuotta ja sitä ennen kaukalopalloa 4 vuotta.
46. Jos muutan Helsinkiin, aion aloittaa roller derbyn.
47. Haluaisin jatkaa lätkää mutta se vie liikaa aikaa ja rahaa.
48. Suomen festareille ei koskaan tuu mun ulkomaisia ykköslempparibändejä.
49. Lenkkeilen 5 kertaa viikossa.
50. Disney-animaatiot on mun lemppareita. Parhaita on Alice in Wonderland ja Lion King.

51. En osaa säästää rahaa ja oon shoppailuaddikti.
52. Ostan karkkia ainoastaan leffaan.
53. Vihaan jäätelöä.
54. Mulla on 13 aurinkolasit.
55. Mulla on liikaa mielipiteitä asioihin ja joskus en osaa olla sanomatta niitä ääneen.
56. Oon seurustellut oikeasti 2 kertaa, kumpikin kerta oli yhtä perseestä :D
57. Lyhyemmät jutut on enemmän mun juttu koska kyllästyn helposti ja ahdistun vielä helpommin.
58. Ja oon liian mustasukkainen.
59. Mun lempikaupunkeja on Bangkok, Nizza, Lontoo ja Tukholma.

60. Oon aikoinaan viihtynyt 3½ vuotta mustatukkasena.
61. Lisäksi mun päässä on ollu pinkkiä ja punasta.
62. Haaveilen pitkästä tukasta. Pitkällä tarkoitan siis puoleen selkään ulottuvaa.
63. Mulla on valikoiva muisti.
64. Syön yleensä vaan ruisleipää. Jälkiuunileipä on parasta ikinä.
65. Oon asunu lähes aina Oulussa, yhteen väliin myös Tampereella.

66. Tampere tulee varmaan aina olemaan mulle se tärkein kaupunki.
67. Maailman parhain paikka sijaitsee myös lähellä Tamperetta.
68. Pinkki on mun lempiväri. Tykkään kans mustavalkosesta ja violetista.
69. Minni Hiiri ja Taylor Momsen on mun tyyli-idoleita.

70. Viggo Mortensen ja Ewan McGregor on maailman ihanimmat miehet.
71. Ja Matt Good ja Carl Barat.
72. Mun lempileffa on Sunshine.
73. Mun lempilehti on Olivia.
74. Haaveilen Fenderin Telecasterista.
75. Mun all-time lempibiisi on All That Remainsin Six.
76. Kuuntelen kaikkea musiikkia death metallista klassiseen.
77. Vihaan Sonata Arcticaa, Nightwishia, Mokomaa, Kotiteollisuutta, Staminaa, Mewiä ja Placeboa.

78. "I'm a coke addict", älkää ymmärtäkö tätä vääriin. Parasta on Coca-Cola Light Lime, jota ei oo Suomessa ja se on suuri vääryys.
79. Olin joskus ala-yläasteella 5 vuotta ihastunu samaan jätkään.
80. Näin sen viime viikolla ja se on edelleen hot.
81. Haluan uuden kylppärin ja keittiön.

82. En haluais luopua asunnostani mutta pakko varmaan on jossain vaiheessa.
83. Tykkään kertoa vitsejä yms. hauskoja juttuja.
84. Jotka yleensä naurattaa vain mua itseäni ja paria kaveria joilla on yhtä 'hyvä' huumorintaju.
85. Kiroilen liikaa.
86. Haluan kirjottaa kirjan tai ehkä muutamankin joskus. Mulla on niihin ideatkin valmiina.
87. Idyllisintä olis istua pienessä kahvilassa, isossa kaupungissa, kahvikupin kanssa kirjoittamassa kirjaa läppärillä.
88. En tupakoi paitsi joskus harvoin kun mun täytyy rauhoittua.
89. Kahvi ja tupakka on taivaallinen yhdistelmä.
90. Juon vaan mustaa kahvia.

91. Haaveilen jatkuvasti uudesta Bangkokin-matkasta. Muita ikuisia haavematkakohteita mun listalla on Dubai ja Kroatia.
92. Haluan moottoripyörän isona.
93. Emopojat yms tyylikäät rokkaripojat on ihania.
94. Ens talvena haluan bilettää Ranskan Biarritzissa.

95. Maailmassa on kaksi ihmistä jotka saa mut aina täydellisesti raivon partaalle.
96. Vihaan odottelua.
97. Kaipaan suuresti lankapuhelinaikaa.
98. Tykkään valokuvata.
99. Inhoan Oulun murretta.
100. Musta tuntuu et käytin tässä tekstissä enemmän sanoja 'inhoan' ja 'vihaan', kuin 'tykkään' ja 'rakastan' :D Mut oon oikeesti ihan ilonen ja positiivinen tyyppi :D

Kuvat on kaikkia randomeja mun tietokoneen kätköistä.

11 comments:

  1. oulun murre <3<3 :DD tää oli kiva postaus! 56 kohta ei varmaan pitäs olla kauheen hauska juttu, mutta mua nauratti tuo 'kumpikin kerta oli yhtä perseestä :D' :--D

    ReplyDelete
  2. Aija: No kyllä muakin naurattaa jo nuo omat toilailut :DDD

    ReplyDelete
  3. eeii hemmetti! :D Oon meinannu miljoonasti kysyä, että ootko pelannu joskus lätkää.. Mut en jotenki oo kehdannu.. Hassua, olin oikeesssa siis.. hihhhii!
    .. Ja oulun murre <3

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Täh mistä semmosta aattelit? :D Joo, hirveen kuulosta :D

    ReplyDelete
  5. APUA! Mulla oli pari vuotta sitten täysin samanlainen marsu kun sulla :--) awwwwww ihana

    ReplyDelete
  6. ei millään pahalla mutta näytät enemmänkin 17 vuotiaalta

    ReplyDelete
  7. Oulun murre on parasta!! Ja vielä ku oot käymässä jossain helsingissä, niin tekee mieli vääntää oikeen viimesen päälle sitä murretta, ku oon niin ylypiä siitä, etten puhu jottain vammasta stadin slangia, joka taas on aivan naurettavan kuulosta.

    ReplyDelete
  8. Candyce: Aww, siistii! Toi mun nykynenkin otus on melkeen samannäkönen :)

    Anonyymi: Hahah kiitti, mielummin näytän 17- ku 21-vuotiaalta :D

    Anonyymi: Noh kaikilla makunsa, ite en oo oikeen koskaan lämmenny tälle murteelle :)

    ReplyDelete
  9. 21??? :O Luulin et paljo nuorempi.
    Söpöjä marsuja..:)

    ReplyDelete
  10. Anonyymi: Jep, toinen jalka haudassa ja sitä rataa.. :D Kiitti :)

    ReplyDelete