Wednesday, March 17, 2010

S: mikäs täsä manaattina makoillessa

Moi, mulla on korvatulehtus ja oon ku mikäki manaatti ollu lauantaista asti, joten ei varmaa oo ihme etten oo palijo postaillu .. :') Perjantaina Pepan kakkusynttäreillä oli kuitenki vielä huippua, vaikka ääni oliki jo siinä vaiheessa aika kateissa. Tosiaan menin lääkäriin valittaa ku kurkku on kipee mutta vika oliki korvissa, okei ..





Pepalla oli sillo superhyvvää mansikkadrinkkijuttua ja hulluna hyvvää syötävää. Meikä ei yleensä ees tykkää kakusta mut vetäsin sit jotai 5 pikkupalaa sitä Hello Kitty -kakkua?! :---D Marsut oli kans mukana menosa!



Perjantaina mua ootteli kans paketti feelunique.comilta:



Valitin näitä kuivia hiusten latvojani ja sain hyvii vinkkejä mitä kantsis kokeilla. Tigin Rock-a-holic ROCK OUT Shine Blasteriä ja S factor SILKY SMOOTH Moisture Serumia tuli siis tilattua. Tuota Shine Blasteriä en oo oikeestaan vielä testannu kunnolla, mut tolla Moisture Serumilla saa kyllä hiukset kivan tuntuseks ja tuntu toimivan hyvin lämpösuojanakin perjantaina ennen suoristusta :3


Tännään oon ollu sentään sen verran elossa et lakkasin kynnet .. Multa puuttu semmonen perus pinkki lakka, joten sekottelin semmosen tummemmasta pinkistä ja valkosesta vanhaan tyhjään päällyslakkapulloon:





Ei kyl oikeesti pitäs kipeenä yrittääkään laittaa kynsii. Mulla ainaki on keskittymiskyky niin nollassa että ei kyllä tullu oikein mitään muuta ko sotkua noista kynsistä :c

Eipä täsä muuta, perjantaina ois sitte Pepan bilesynttärit, eli toivottavasti tervehdyn siihe mennessä. Kaipaan jo niin paljo meikkaamista ja laittautumista et ois kiva olla jo kunnossa *__*

2 comments:

  1. Söpöt kynnet taas kerran! Oon iteki miettiny et tilaisin ton Shine Blasterin, jos viittit ni laitaks jotai juttua siitä ku oot kokeillut? :)

    ReplyDelete
  2. hanna: Kiitos :3 Voisin tuossa huomenna vaikka koittaa testata sitä ihan kunnolla ja laittaa sit kokemuksii tänne ! <:

    ReplyDelete