Sunday, March 07, 2010

S: birthday after-party

Jauuu ! Eilen oli synttärien kunniaks vielä oikeen kunnon kotibileet ja hauskaa kyllä oli .. Voin kertoo et juhlatunnelma oli jo yheksän aikaan niin korkeella et vähä päätä huimas :'D No tännään oon sitte siivoillu jälkiä ja onneks ehin vielä blogatakin ennen ku huomenna pitää taas suunnata kohti Kälviää :v


Juhla-asuna mulla oli tämmöstä:



Eli siis ostin tuon mekon sieltä Tornion Gina Tricotista ja makso sen 19,90€ tykkään tuosta kyllä ihan hulluna, vaikka näyttääki kuvassa aika ryppyseltä :c Kaulakoru kans GT:stä, makso liikaa, n. 15€, mut oli pakko ostaa ku sopi niin hyvin tuohon mekkoon >__<'




Tän laukun ostin kans sieltä, 24,90€


Sit perjantaina aikaa tappaessani löysin Seppälästä tämmösen:



4,95€, toimii !




Mun mielestä tolla sai korostettua ja varjostettua tosi hyvin, nimittäin omasta mielestä sen huomaa nuista kuvistaki :3 ( ja uuet kynnet ! )


Eilen sain kavereilta sit kans huippuja lahjoja ja vaivalla tehtyjä kortteja:






Pepalta sain tuon korin missä oli mun lempparikarkkei ja maailman ihanin muki, jota olin ite kattonu jo kaupassa ! Kiitos Paula ja kaikki muutki ihanat sekä lahjoista että ihan maailman parhaasta seurasta< 3

No comments:

Post a Comment