Wednesday, March 24, 2010

P: T'es marrant!

Mulla ois ihan sikana postattavaa ja kaikkee enkä tiiä yhtään mistä alottaa, mut alotetaan vaikka niistä Haaparannan-tuotteista.

Oon muuten oppinu viime päivinä niin paljon kaikkia hyviä sanontoja ja sanoja ranskaksi että nauran varmaan vielä ens vuonnakin :D Oon päässy mun kielitaidoissa aivan uudelle tasolle ja oon niin innoissaan että pystyin voittaan itteni ja aloin oikeesti puhua sitä kieltä eikä tee ees tiukkaa. Saa onnitella!

Mutta back to business.

Tornion puolella piti totta kai tsekata Gina, vaikka kyseinen pulju avaa ovensa huomenna Ouluunkin. Sarkku postas siitä kivasta pääkallohuivista ja oon semmosen osumista kohdalle ootellu jo jonkun aikaa ja vihdoin sain sen, mustana tosin.

I'm in love. Oon kans käyttäny noita arskoja melkee joka päivä nyt. Olispa vielä tarpeeks lämmintä että vois käyttää tota hattuakin.

Piti tietenki sortua kans Alice-paitaan. Enpä sitten tajunnu että ois taas voinu ottaa sen kokoa pienemmän, murrrrrrr. Jos näitä ois Oulussa niin voisin ostaa ehkä sen pienemmänkin.

Haaparannan puolella käytiin tietty Skopunktenissa ja Candy Worldissä ja Iittala Outletissa ja tytöt shoppaili vaikka ja mitä ja allekirjoittanut ei ostanut yhtäkään paria kenkiä :D Success!

Ikeasta nyt ei oikein voi lähteä ostamatta mitään.

Ostin kaks tommosta iiiiiiisoa viinilasia, n. 2€/kpl. Vertailun vuoksi tuo normikokonen skumppalasi vieressä. Nää viinilasit oli siis alunperinkin ostoslistalla.

Ostoslistalla oli myös pitkät jälkiruokalusikat ja nekin löysin jee! Näitä oli paketissa 6kpl ja hintaa oli kans n. 6€ eli ei sekään paha.

Ostin kans turhuuden eli maidonvaahdottimen, jota oon ihan mielissään käyttäny melkeen joka ilta kaakaoo tehdessä. Huippu vehje ja makso 0,90€ eli oli pakko ostaa :D

Ostin kans tosi söpön tarjottimen, joka sopii mun keittiöön. Maksoi n. 5€. Tää on hyvä mulle ku tykkään syödä aina tietokoneen ääressä, kröhöm.

Ainiin ja mulla on kans uudet lakanat! Tosi edustava kuva btw.

Nyt väsyttää jo sen verran että taidan mennä unten maille :) Palataan asiaan pian!

3 comments:

  1. Heiiiii, mullekin tuollanen tarjotin!!! Ihan unelma O__O

    ReplyDelete
  2. Voiks mä olla anaalinaama ja vinee, että älä keskitä tekstejä kun niit on niin vammasta lukea :< t kakkanaama mirre

    ReplyDelete
  3. Von W: Niin on, en voinu vastustaa x)

    Mirette: Mun mielestä ne näyttää vammaselta jos ne alkaa reunasta.

    ReplyDelete